Temat: instalacja lpg vw golf IV 1.8 T
Witam mam zamiar zalozyc instalację ECU V-TEC wtryski
MEGIC-JET ( dysze 2), reduktor lpg tamasetto AT 90 ARTIC wielozawur tamasetto, taki zestaw zaproponowal mi gazownik,moze ktos cos mi doradzi?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → instalacja lpg vw golf IV 1.8 T
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam mam zamiar zalozyc instalację ECU V-TEC wtryski
MEGIC-JET ( dysze 2), reduktor lpg tamasetto AT 90 ARTIC wielozawur tamasetto, taki zestaw zaproponowal mi gazownik,moze ktos cos mi doradzi?
AT 90 ARTIC jest do 220 KM :wink: więc spokojnie da radę, ale jeśli miałbyś inna elektronikę, to wybierz inną. Polecam Staga4.
pozdrawiam
A jest podział na reduktory "wolnossące" i "turbo"?
Bullitt ja powiem tak. Zima weryfikuje tanie systemy. Po instalacjach, które już prawie można kupić w kiosku ruchy z wtryskiwaczami gdzie wydajność reguluje się wiertarką zbyt wiele nie oczekuj. Albo konkretny kit pt. BRC, Landi Renzo z wtryskiwaczami iglicowymi albo ciągła walka z ustawieniami map, falowaniem, szarpaniem itp. Powodzenia.
Bzdura. Wszyscy moi klienci za dowód. Problemy w mrozy dotyczyły tylko za niskiego ciśnienia w zbiornikach, z powodu "zbyt mało zimowego" gazu (za mało propanu), co czasem generowało przełączanie się na benzynę przy mocniejszym kopie w gaz. No ale co ja za to mogę...
Za to odporność na mróz reduktorów, wtrysków, obsługa takich temperatur przez soft - przynajmniej w montowanych przez nas Stagach - bez zarzutu.
Sebastianie, wszyscy Twoi klienci są w 100% zadowoleni?
ten zestaw co mi za oferowal (jednak sie zdecydowalem) kosztowal mnie 2800 przejechalem 1500km i na razie bez problemow odpukać.gwarancjie na wszystko mam na 2 lata lub 60tys.km Silnik pracuje rowno nie szarpie nie ma prawie roznicy miedzy benzyna a lpg .dzieki wszystkim za porady i chec pomocy
To super, oby jak najdłużej bez problemów. :wink:
pozdrawiam
no i sa problemy przy dłuższej jezdzie na wiekszych obrotach zaczyna przerywac i przełącza na benzyne wyglada to tak 1 6 tys obr.2 6tys obr 3 5tys obr. i zaczyna przerywac az wreszcie przeacza na bp ustawil cisnienie 1.5 bar a duł 0,4 kalibracja na 0,78 z tego co pamietam czasy wtrysk.benz.2,55 gaz 3, 88.wczesniej bylo inne cisnienie 1.3bar duł 0,6 bar kalibracja o,25 i mozna bylo dluzej pojechac kilka minut na 4 przy 4,5 tys obrot. (i wszystko tam wlasnie wyszlo) panowie co jest tego przyczyną? bo juz nie mam nerwów do tego goscia..... przy normalnej jezdzie nie katujac jezdzi fajnie
ps i jak moge go zmuśic do usuniecia usterki?
Z tego co wiem to jeśli ten warsztat montujący nie jest w stanie zapewnić poprawnego działania instalacji to możesz domagać się jej demontażu. Myślę, że jak poszukasz w przepisach to znajdziesz prawne uzasadnienie. Ale to wg mnie ostateczność. Daj im szanse niech się wykażą.
bylem juz kilka razy zawsze konczy sie na regulacji... a w miescie i na waskich drogach nie da sie pokrecic na wyszych biegach ..... do autostrady jest 10 km.I konczy sie tlumaczeniem ze nikt nie wsiadzie do samochodu zeby przejechac sie autostrada .... ze niby za szybko...
Ciebie nie interesuje jak oni to zrobią, ty masz mieć dobrze działającą instalację. Jeśli nie dają sobie z tym rady - zwrot kasy i demontaż instalacji.
pozdrawiam
a co moze byc tego przyczyna?
Raczej po wyglądzie z zewnątrz nie poznasz. Różni się napewno większym chwilowym wydatkiem gazu.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → instalacja lpg vw golf IV 1.8 T
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc