1

Odp: AUDI TT 1.8T 180KM

Re: AUDI TT 1.8T 180KM

stfpl napisał/a:

temat założyłem po przeczytaniu podobnego postu gdzie paru forumowiczów odbiegło, się kłócąc, od głównego pytania o silnik 1.8T(jednakże 150KM)


Więc:
Po pierwsze proszę o nie załatwianie swoich prywatnych kłótni w tym poście, ponieważ na pewno nie tylko ja mam problem z podjęciem decyzji, która instalacja jest najlepsza dla tak wymagającego silnika jakim jest 1.8T 180 KM 4 cyl. i chcę aby też inni skorzystali z Waszych podpowiedzi(nie musząc pomijać bezgranicznie długich postów z cytatami co Pan X powiedział i jaki Pan Y jest bezczelny).

Wracając:
Pytanie:
Mogę założyć STAGA400 za 2600(cena wstępna)(możliwe większe koszty instalacji jeżeli chcę lepszą listwę itp. aby podkręcić silnik do 220KM), myślę że możliwa jest jeszcze negocjacja, ale chcę wiedzieć jakich komponentów najlepiej użyć aby TTka kręciła się przynajmniej tak samo jak na Pb?
Jest jeszcze opcja z BRC za 3500(również możliwa mała negocjacja) i tu więcej danych nie mam.

Często czytałem że Landi Renzo jest polecane, to zapytam gdzie w okolicach Trójmiasta zakładają LR, w spisie warsztatów nie jest wyszczególnione jakie instalacje są zakładane.

Chciałbym wydać do 3000zł.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.


Możesz założyć staga-4, ale dopiero z firmware"m 7.xx, który oficjalnie ukaże się za jakieś 10 dni.
Możesz założyć Staga 300Plus który za owe 10 dni dodatkowo będzie realizował proces automatycznego bieżącego dostarajania dawki gazu, choć to nie jest najważniejsze.

Najważniejsze jest, by sterownik potrafił zrealizować obsługę wtryskiwaczy benzynowych sterowanych synganłem ciągłym - 300Plus potrafi to już teraz, Stag-4 - będzie potrafił na nowym programie.

Podnoszenie mocy do 220KM jest możliwe w tym samochodzi tylko po wymianie wtryskiwaczy lub podniesieniu ciśnienia paliwa i dokonaniu remapu ECU benzynowego w całym zakresie obroptów i obciążeń. Bez tego jakiekolwiek podejścia do podniesienia mocy są ryzykowną głupotą. Oczywiście wszystko co o benzynie - tym bardziej odniesie się do zasilania LPG.

Polecam - dla 180 KM jeden, dla wyższych mocy - dwa reduktory AC R-01, lub jeden Magic III. Wtryskiwacze Hana 2000.

2

Odp: AUDI TT 1.8T 180KM

Znam przyopadek, że tak zamontowano wlew, ale jak bym tego nie robił. W TT montujemy pod zderzakiem, lekko ukośnie, tak, że nie widać za bardzo, a pistolet da się lekko kierując ku górze - podpiąć.

3

Odp: AUDI TT 1.8T 180KM

U mnei na mieście jeżdzi jedna zagazowana TTka i wlew ma właśnie tak jak SebastianS mówi