Temat: Zmiabna instalacja II Generacji na IV generację

Witam.
Mam Opla Astrę II 1998 r. 1.4 16V
Nie sprzedam go bo mi się poprostu nie opłaca.
Kupiłem go z instalacją II generacji i chcę ją podmienić na IV generację bo przy jeździe w korkach szarpie, i przy gwałtownym przyspieszaniu z postoju są sytuacje że się zadławi a na środku skrzyżowania nikt nie lubi zwalniać sad dolegliwości te można ominąć wiedząc jak to auto prowadzić ale nie o to chodzi, ja mam się skupić na drodze a nie na tym jak prowadzić auto.
Auto aktualnie spala średnio 10 L / 100 Km , mam nadzieję że z instalacją IV generacji trochę zejdę. Jeśli chodzi o benzynę to nie mam pojęcia ile pali auto bo nigdy nie próbowałem ale szacuję, że około 8 L / 100 Km.

Potrzebuję pomocy jeśli chodzi o podłączenie i uruchomienie takiej instalacji.
1. Czy ktoś już coś podobnego robił ?
2. Jak się podłącza komputer gazowy do benzynowego, wpina się równolegle do kostki komputera, czy wyciąga się konkretne sygnały z tej kostki, czy podpina się do interfejsu OBD2 ?
3. Jaki reduktor wybrać i dlaczego jest między nimi taka różnica cenowa ?
[URL=http://www.speedgaz.com.pl/index.php/pl/produkty/reduktory/landi_renzo]Różne rodzaje reduktorów[/URL]
4. Jaką listwę z wtryskiwaczami wybrać i czy słychać wtryskiwacze na zewnątrz auta przy zamkniętej masce ?
5. Czy polecacie jakieś całe zestawy dzięki którym nie trzeba praktycznie nic dokupywać i jest w nich dobra instrukcja obsługi ?
6. Zastanawiam się nad jakąs może instalacją BRC, pokusi się ktoś o porównanie ?

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że po takiej przeróbce auto musi przejść badanie w wyspecjalizowanym zakładzie ale ten koszt zostawiam sobie na koniec.

Proszę o konkretne odpowiedzi.
Proszę darować sobie stwierdzenia:
a po co Ci to
To Ci się nie opłaca
To bez sensu
itp

Z Poważaniem: Macias

2

Odp: Zmiabna instalacja II Generacji na IV generację

Powiem tak według mnie najlepiej zestaw LandiRenzo Omegas założyć, instalację elenktyczną się wlutowuje w wiązkę elektryczną komputera silnikowego, co dop spalania jesli pb bierze 8l to lpg w granicach 10l będzie brał, z punktu widzenia spalania na zwykłej instalacji silnik będzie mniej palił ale tez będzie to niebezpieczne ndla silnika

3

Odp: Zmiabna instalacja II Generacji na IV generację

chemik211 napisał/a:

z punktu widzenia spalania na zwykłej instalacji silnik będzie mniej palił ale tez będzie to niebezpieczne ndla silnika


na zwykłej instalacji - co przez to rozumiesz ? (zwykłej tzn jakiej?)
silnik będzie mniej palił ale tez będzie to niebezpieczne dla silnika - możesz sprecyzować, mniej palił w jakiej sytuacji ?

Z Poważaniem: Macias

4

Odp: Zmiabna instalacja II Generacji na IV generację

Zwykła instalacja to 1 i 2 Generacja,   te instalacje da się ustawić tak że silnik pracuje na mieszance ubogiej przez co może w końcu wypalić uszczelkę pod głowicą i zniszczyć zawory,