26

Odp: Autronic Mistral 2, regulacja, duże spalanie LPG, drgania

1. Na Pb na zimnym silniku obroty ok.
2. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu obroty falują, auto potrafi zgasnąć na biegu jałowym.
3. Przy odpuszczaniu sprzęgła bez dodawania gazu obroty na LPG spadają do 500 i auto czasem gaśnie. Na Pb podobnie chociaż spadek mniejszy.
3. Dziś zauważyłem, że podczas jazdy rozłącza LPG. Tzn. słychać z bagażnika strzelanie z butli. NIe wiem kiedy jedzie na PB a kiedy LPG.
4. Wyskakują błędy z wypadaniem zapłonów - po zatankowaniu.
5. Dziś zauważyłem, że czas wtrysku LPG schodzi poniżej 3ms, gdzieś wyczyutałem, że nie powinno schodzić poniżej 3ms.


kilka fotek z programu
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/058b75e755e9eda3.html]zdjecie 1[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dfd86469e5769dc.html]zdjecie 2[/URL]

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf3099047451a541.html]zdjecie 3[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a673e64a3d3f288.html]zdjecie 4[/URL]



w poziomie RPM silnik, w pionie czas wtrysku, rozumiem, że w kratkach czas korekcji wtrysku gazu ? Dlaczego aż 37, podobno jest to czas w tysięcznych częściach sekundy. W tych kratkach za każdym razem po autoreg. inne wartości są i są rozbieżne.


Ponadto zauważyłem, że  z tym falowaniem na PB to po regulacji występuje. Bo po wykasowaniu mapy lpg PB normalnie chodzi.


Dzis wgrałem opr. centrali i zweryfikowałem czy są błędy za pomocą dołączonego programu i wszystko jest ok.

Może jakieś czyszczenie wtrysków i rozdzielacza (czy to to samo co parownik?) ?