1

Odp: COP 14 a LPG

Zdecydowanie mniej szkodliwy wpływ na klimat mają auta z inst LPG, niż te same bez inst. W wielu państwach posiadacze samochodów z inst. LPG odliczają część podatku, w związku z tym, że ich pojazdy są bardziej ekologiczne
Nasze państwo jest skłonne bardziej dosolić takim obywatelom niż "podziękować" za mniejszą produkcję Co2...ehh sad
Ale miejmy nadzieję, że ktoś w końcu doceni Nas   8)

2

Odp: COP 14 a LPG

tez mam duuże obawy, "pomarzyć dobra rzecz"... sad

3

Odp: COP 14 a LPG

Zgadzam się z przedmówcą, od dłuższego czasu mam nieodparte że za dieslem po prostu śmierdzi...

4

Odp: COP 14 a LPG

Oj, u mnie w Sieradzu to mam jeszcze trochę czasu, mam dużo pustych przestrzeni  lol

5

Odp: COP 14 a LPG

Co prawda mieszkam w innej okolicy, ale jak się wie gdzie i jak to można tam bez problemu się poruszać smile, mieszkam tam już ładnych kilka wiosen...

6

Odp: COP 14 a LPG

Jak diesle będą się tak mnożyły, to niedługo w miastach niezbędne będą maseczki na twarz tak jak w wielu dużych miastach Japonii. Wink

oktan - wydaje mi sie że era diesla powoli zmierza w dół , wszystkie nowe samochody posiadają pompowtryski a na naszej ropce to za dużo nie pojeżdżą. Zobacz ile kosztuje usunięcie usterki w takim dieslu - majątek, a jeśli paliwo u nas się nie zmieni to niestety koszt zakupu diesla jest bezsensowny.

Pozdrawiam

7

Odp: COP 14 a LPG

Zgadzam się całkowicie z Tobą, Diesle przemijają, a co do naprawy to naprawa gazu to raptem kilka-kilkanaście % kosztów naprawy ropniaka      (najczęściej)

8

Odp: COP 14 a LPG

pompowtryski to jeszcze pikuś...
Koszty zaczynają się przy wtryskach do common raila :-D