1

Temat: Brak ssania na zimnym silniku?

Witam Wszystkich Forumowiczów
Autko moje to:
Passat b5 FL 2.0 benzyna 115 KM Silnik AZM Instalacja LPG : Compact, Reduktor: VITO
Problem:
Auto przejechało na LPG dopiero ok.500 km. Rano podczas pierwszego odpalenia silnik pracuje jakby bez ssania, oczywiście na PB (temp. przełączenia na LPG to 35 Stopni C). Czasami same wzrastają obroty do 1000 potem spadają do prawidłowych 850. Ale czasami silnik po pierwszym odpaleniu gaśnie, ale w czasie drugiego odpalenia wszystko już działa O.K W czasie jazdy brak jakichkolwiek usterek. Później już wszystko jest dobrze do czasu wystygnięcia silnika? :shock:
Proszę o pomoc w postaci sugestii
Z poważaniem dla Wszystkich :grin:

2

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

Moim zdaniem źle wyregulowana instalacja rozjechała benzynę. Reset Pb i instalacja do ponownej kalibracji. Jakie masz wtryskiwacze?

3

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

Dziękuję za zainteresowanie!
Wtryski Valek? Sterowanie "Compact"
Zauważyłem, że:
Jak jeżdżę na PB i wyłącze go na PB to rano pali z pierwszego "Kopa"!!
Dzwoniłem do gazownika , go to jest na gwarancji przejechałem tylko na nowej instalacji 600 km ogólnie. Pewnie on coś nie dokońca zrobił dobrze.
Z poważaniem

4

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

Też mi się tak wydaje wink

5

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

Witam!
Pomocy!! Mieszkam w Łodzi:
Problem powrócił tzn. Byłem u Gazownika na Kolumny, tam też zakładałem instalację. Przedstawiłem problem j.w Po przeglądzie Pan stwierdził, iż była za bogata mieszanka, wyredukował . Na drugi dzień Super!! Odpalenie bez niespodzianek, ale moja radość nie trwała długo za dwa dni to samo rano lub po dłuższym staniu silnik przy odpalaniu jakby się dławił i zaraz gaśnie poczym przy drugim odpaleniu jest już wszystko O.K !! Proszę o pomoc, wskazówki. Istalacja podana jest w początkowym poście.
Z poważaniem dla wszystkich

6

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

A zrobił przed kalibracją reset Pb?

7

Odp: Brak ssania na zimnym silniku?

Jak dla mnie jest to instalacja czwartej generacji, czyli wtrysk sekwencyjny. Instalacja na 90% rozjeżdża sterownik benzynowy, a montażysta pewnie zrobił tylko autokalibracje niczego nie sprawdzając ani nie robiąc map podczas jazdy i teraz jest efekt. Jeżeli zmienił tylko na postoju mapę bo było bogato to nie zrobił nic cool