ziomal80 napisał/a:Dziękuję za odpowiedzi.
Generalnie wyszedłem z założenia, zestaw nie musi być jakiś super, hiper i w ogóle najlepszy z dostępnych. Bardziej zależy mi na tym, żeby zainstalował to ktoś myślący, obeznany w temacie i z dużym doświadczeniem. Czyli generalnie dobry zakład i nie najdroższa instalacja.
SebastianS napisał/a:Zwróciłbym uwagę na zestaw 1 i 4.
Właśnie ze względu na cenę brałem pod uwagę 2 pierwsze zestawy. Jeśli możesz to proszę napisz dlaczego akurat 1 i 4. Jakie będą różnice pomiędzy tymi dwoma wariantami?
Pozdrawiam.
Zestaw 1 to sensowne zestawienie budżetowe - wtryskiwacze Reg Fast na najniższej i najtańszej półce zajmują prawdopodobnie najwyższą pozycję, a już zwłaszcza zestawione ze Stagiem, który w profilu sterowania tymi wtryskiwaczami posiada jako chyba w jedynym - niemal całkiem prawidłową wewnętrzną korektę po temperaturze gazu. To pozwala na całkiem efektywne wykorzystanie uproszczonego co do ilości funkcji Staga 4 Eco, który nie posiada edytowalnej korekcji po temperaturze gazu, ale też - z uwagi na powyższe - nie będzie jej potrzebował, zapewniając prawidłową pracę systemu. Trwałość Reg-ów zapewnia jak myślę bezstresowe przebiegi rzędu 70.000km do czasu potrzeby wywalenia listwy i zastąpienia jej nową.
Zestaw 4 jest zestawem kompletnie pozbawionym rozwiązań kompromisowych. Pełna dostępność funkcji regulacyjnych, do tego doskonałe wtryskiwacze, które jednak wymagają posłużenia się edytowalną korekcją od temperatury gazu, bo zadana, wewnętrzna, w Stagu jest dla tych wtryskiwaczy spieprzona. Wykorzystując dostępne narzędzia, na tym zestawie osiągnąć można perfekcyjne zestrojenie instalacji w niemal dowolnym czterocylindrowym aucie o wtrysku pośrednim (niemal, ponieważ technologie idą naprzód i coraz dotkliwiej dają się we znaki potrzeby nadążania za postępem w implementacjach fabrycznych strategii sterowania silnikami, czego producenci LPG jak zwykle nie dostrzegają w porę).