1

Odp: Instalacja do Corolla 1.8 vvtl-i 192 KM

Dla dobrego fachowca zmienne fazy rozrządu w silniku nie stanowią problemu do zagazowania. Można oczywiście ustawić instalacje w taki sposób, że górna partia obrotów będzie wykonywana na PB. Jedyne co może stanowić problem (oczywiście nie dla wszystkich) to regulowane okresowo luzy zaworowe.

2

Odp: Instalacja do Corolla 1.8 vvtl-i 192 KM

Zawory trzeba sprawdzać/regulować niezależnie od tego jakim paliwem silnik jest zasilony.

3

Odp: Instalacja do Corolla 1.8 vvtl-i 192 KM

unborn napisał/a:

No zawory to nie jest duży problem, koszt znikomy, tylko trzeba pamiętać.
A ktoś ma doświadczenia z tego typu silnikiem? Chodzi o zmienne fazy rozrzadu w toyocie.


Mamy zagazowaną zarówno taką samą toyotę, jak i z silnikiem z kompresorem - 225KM. Zapraszam. Nie ma z nimi żadnych problemów, jeśli chodzi o wystrojenie na gazie aż do odcięcia.

4

Odp: Instalacja do Corolla 1.8 vvtl-i 192 KM

unborn napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Mamy zagazowaną zarówno taką samą toyotę, jak i z silnikiem z kompresorem - 225KM. Zapraszam. Nie ma z nimi żadnych problemów, jeśli chodzi o wystrojenie na gazie aż do odcięcia.

Super, dzięki za ta informację, a jak długo już na gazie jeździ?
Jak idzie do odcięcia na LPG to czuć to odejście od 6200 rpm jak na PB?
Z kompresorem poza moimi finansami:(

Jaki zestaw został zainstalowany w tych autkach?


Wszelkie zachowania autka są odwzorowane - oczywiście że w chwili przełączenia wzniosów zaworów dostaje się kopa fotelem w plecy :-)

Użyliśmy:

- Stag 4 Plus (obecnie Qbox)
- reduktor AC R-01 250 - (obecnie Fazer - z AC się wycofujemy, bo robią padakę, w Toyocie z kompresorem też wywalamy na dniach)
- Wtryskiwacze pojedyncze Hana 2000

Pozdrawiam
SebastianS

5

Odp: Instalacja do Corolla 1.8 vvtl-i 192 KM

SebastianS napisał/a:

(obecnie Fazer

to już jest w sprzedaży ?