1

Temat: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

Witam serdecznie. Na początku napiszę, że jestem zielony jeśli chodzi o Lpg do teraz poruszałem się dieslami. Noszę się z zamiarem zakupu Opel Insignia rocznik 09-13 i zamontowania w nim LPG. Prosze o pomoc doświadczonych użytkowników z forum o doradzenie w jakim silniku szukać tego samochodu. Wyczytałem, że najlepszym modelem jest 1.8, ale tutaj znalazłem takie coś http://www.armako-autogaz.pl/galleries/show/164 (link usunięty), więc sam już nie wiem. Dodam, że bardziej zależy mi na ekonomii (mam 60 km do pracy) jak osiągach. Budżet na samochód z instalatją to 60tys/pln. Pozdrawiam

2

Odp: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

1.6 Turbo będzie jednym z najlepszych silników w Insigni pod lpg albo właśnie  2.0 Turbo z wtryskiem bezpośrednim tu już wybór należy do Ciebie ^^, a instalację już wybrałeś ?? smile

3

Odp: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

[QUOTE=Robo981;n30378]1.6 Turbo będzie jednym z najlepszych silników w Insigni pod lpg albo właśnie 2.0 Turbo z wtryskiem bezpośrednim tu już wybór należy do Ciebie ^^, a instalację już wybrałeś ?? smile[/QUOTE]

Dzieki za odp. Jutro jadę zobaczyć tą z 2.0, o instalacji zdecydąją doświadczeni w tej dziedzinie ( czyli np. Pan ) ja to jestem zielony. Po kupnie samochodu zgłoszę sie do Was użytkowników tego forum o doradzenie w wyborze instalacji. Pozdrawiam Miłego wieczoru.

4

Odp: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

Ewentualnie 1,8 140KM

5

Odp: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

Jak już miałbym decydować się na Insignię, to [COLOR=#000000][FONT=sans-serif]2,0 turbo 250 KM (4x4) albo 2.8 V6, ale jakby już mnie było stać na niego, to gazu bym nie wrzucał smile [/FONT][/COLOR]

6

Odp: Opel Insignia - proszę o pomoc w wyborze silnika pod lpg

I jak Mason byłeś zobaczyć już tą Insignie i zdecydowałeś się kupić ???

7