Temat: Captiva Sport 3.0 V6?

Witam i zwracam się z ogromną prośbą o podpowiedź. Samochód jak w temacie amerykańska wersja (flexible fuel, utwardzone gniazda pod etanol), 3 litry 6 zaworów, bezpośredni wtrysk,258 km,AWD, automat. Czy warto montować instalację i ew. jaką? Spalanie w mieście ok 15 litrów, trasa ok 10-12. Ze wstępnego rozpoznania wynika, że instalacja (STAG IV gen) kosztowałaby ok 5 tys. Problem w tym, że instalatorzy przy wstępnym rozpoznaniu sugerują potrzebę znaczącego dotrysku benzyny (ok 3 l/100 km). I tu zaczynam się zastanawiać czy się opłaci? Sam nie potrafię dokonać rzetelnych wyliczeń ile może palić takie auto na lpg, wstępnie zakładam jakieś 18 l w mieście + co najmniej 3 benzyny. Czyli jakieś średnio w przybliżeniu jakieś 12 litrów PB. Czy ktoś ma doświadczenia z podobnymi silnikami - jak to się spisuje na lpg + względy ekonomiczne.

pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelkie porady

2

Odp: Captiva Sport 3.0 V6?

a to nie jest ten sam temat co na lpg-forum ktoś napisał?? Jeśli stag ci zaproponował instalacje do tego modelu to montuj bo z tego co wiem to nie jest takie proste w tym modelu auta.

3

Odp: Captiva Sport 3.0 V6?

a tylko oni coś zaproponowali?? nie wierzę...

4

Odp: Captiva Sport 3.0 V6?

[QUOTE=MarkAntony;n32545]a tylko oni coś zaproponowali?? nie wierzę...[/QUOTE]


Przecież to jest V6 - więc raczej ciężko by ktoś jeszcze coś zaproponował no chyba że Prins lub Vialle

5

Odp: Captiva Sport 3.0 V6?

Tak o nich myślałem właśnie..Tyle, ze cena będzie jeszcze wyższa, ale bez dotrysku.

6

Odp: Captiva Sport 3.0 V6?

innego wyjścia na dzień dzisiejszy ja nie widzę dla tego modelu auta