Odp: HONDA ACCORD 1.8iES V-TEC JAKA INSTALACJA
Ze względu na zmienne fazy rozrządu, na pewno w grę wchodzi sekwencja
(na myśl mi przychodzi Landi Renzo Omegas,droga ale za to dobra)
ps.
małe literki :x
pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → HONDA ACCORD 1.8iES V-TEC JAKA INSTALACJA
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ze względu na zmienne fazy rozrządu, na pewno w grę wchodzi sekwencja
(na myśl mi przychodzi Landi Renzo Omegas,droga ale za to dobra)
ps.
małe literki :x
pozdrawiam
np :wink:
Hmm, jedna z najlepszych i zarazem najdroższych instalacji na rynku.
Reduktor IG1, wtryskiwacze Med i dobry warsztat, który założy instalację i będziesz spokojnie robił tys km bez problemów.
He he, dobre określenie
BRC - raczej nie.
Zdecydowanie bardziej polecam Staga 300/Staga 4
Wtryskiwacze swobodnie wystarczą magic jet, a dla wybrednych - matrix HD 344, reduktor scorpion mini. Nic więcej nie potrzeba dla absolutnie idealnej pracy na LPG.
A ja polecam ci Sequenta Plug & Drive firmy BRC .
Montowałem w kilku TAKICH Hondach i kienci są z niej zadowoleni.
W przypadku sequenta 24 jest to instalacja sprawdzona od paru lat , posiada solidne podzespoły w których nie wypalają sie płytki sterownika LPG , brak uszkodzeń czujników temperatury lub ciśnienia gazu (wyeliminowane) , solidny reduktor dobrany wraz z wtryskiwaczami do mocy samochodu będzie służył przez wiele lat eksploatacji na gazie. System elektroniki który jest w tym zestawie bezproblemowo bedzie pasował do tego modelu auta zarówno pod wzgledem ekonomiki jak i dynamiki.
Spokojnie wyrobi ten zestaw nie masz sie co bac o moc, fazy rozrzadu itd.
Zakładaj i ciesz sie z taniej szybkiej jazdy
Pozdrawiam.
Zauważyłem, że ARG-BRC dawniej polecał swoje instalacje na tle słabszych rzekomo możliwości konkurencji polskiej produkcji. Kiedy w wielu postach wytoczyłem argumenty nie do zbicia i pwszechnie wiadomo jest, że BRC możliwościami dostrojenia do danego samochodu nawet Stagowi nie dorasta do pięt, chłopak szuka innych przewag swojego włoskiego ustrojstwa. Ostatnio, jak widzę, na tapecie jest bezawaryjność. Trzeba tu przyznać, że faktycznie - wtryskiwacze BRC trwałe są, to nie podlega dyskusji. Ale już reduktory wołają o pomstę do nieba - co rusz serwisuję instalację BRC w której Genius 1500 lub Genius 1200 puszczają gaz króćcem podciśnienia i zalewają silnik. Zwykle pakuję wtedy reduktor spośród tych, które wchodzą w skład moich - jak to pogardliwie określają BRC-owcy - "składaków" - i problem reduktora przynajmniej przestaje istnieć.
Nie mam statystyk odnośnie palących się sterowników BRC, ale na szczęście takie zjawiska z zasady należą do wydarzeń raczej rzadkich - niezależnie od marki. Kiedyś był z tym przejściowy problem w Stagu, ale podobnie jak z czujnikami BRC - problem został wyeliminowany... :-)
To że stag 200 wypalał centrale to wszyscy wiedza. Była to stara centrala ale czemu to sie dzieje w 300 ??? O czujnikach nawet nie bede pisał.
Co do reduktorów BRC to może byś wspomniał że były to pierwsze reduktory i zostały zaraz poprawione po monitach od zakładów sieciowych !!!! Genius MB nie puszcza gazu podciśnieniem.
Co do krytycznego nastawienia Sebastiana do BRC to długo by o tym pisać , nasłuchałem sie pewnych opowieści na jego temat Nie jestem świnią i nie bede tego na forum wykorzystywał.
Szkoda że znowu nie chciał sie wbić na szkolenie a było całkiem nie dawno.
Dowiedziałby sie troszkę na tamat systamów BRC sequenta light i nie tylko.
Wracając do tematu jeśli nie jesteś pewien nowego systemu light bo jest on od nie dawna na rynku to śmiało zakładaj 24 + LUBRE. Tak dla przykładu ostatnio zamontowałem LIGHTA do mazdy 3 dwulitrówki z 2007 roku. Na dobrze zrobionej mapie śmiga bez zarzutu.
Myślę, że w tym przypadku może bardziej zawinić brak fachowości montera i zła regulacja niż rodzaj instalacji.
Trudno określić ile km przejedzie się na instalacji LPG. Nie jest rzadkością 250k km...
Wiadomo, kwestie eksploatacyjne: reduktor, wtryskiwacze. Ilość km nie jest określona. Do zgonu silnika
Jak dobra instalacja to musi dużo wytrzymać . Wtryski i reduktor spokojnie powinien przejechać min. 100000km tak jak w Prinsie czy Landi Renzo.
To że stag 200 wypalał centrale to wszyscy wiedza.
Stag-200 to bardzo niezawodny sterownik - o ile jakiś debil nie użyje w nim wtryskiwaczy jednoomowych - do czego nie jest przystosowany (nowe stagi200 mają już nawet napisane na obudowie "3 ohms only", żeby zmniejszyć szansę zepsucia przez księżycowych ciołków, o jakich w tej branży nietrudno)
(...)ale czemu to sie dzieje w 300 ??? O czujnikach nawet nie bede pisał.
300 miał przejściowy problem z awaryjnością - w okolicach późnej jesieni/zimy 2009/2010. Cośmy się naklęli - to nasze. Problem leżał w gorszej jakośći tranzystorach - po fali kryzysu były braki podzespołów no i zemściła się decyzja o wzięciu od innego producenta...
Co do reduktorów BRC to może byś wspomniał że były to pierwsze reduktory i zostały zaraz poprawione po monitach od zakładów sieciowych !!!! Genius MB nie puszcza gazu podciśnieniem.
Wiesz, te reduktory, które wymieniałem do specjalnie starych nie należały (najstarsze miały może ze dwa lata) , więc nie wiem, czy problem zniknął całkowicie.
Co do krytycznego nastawienia Sebastiana do BRC to długo by o tym pisać , nasłuchałem sie pewnych opowieści na jego temat
Nie jestem świnią i nie bede tego na forum wykorzystywał.
Szkoda że znowu nie chciał sie wbić na szkolenie a było całkiem nie dawno.
Dowiedziałby sie troszkę na tamat systamów BRC sequenta light i nie tylko.
Skąd brać na to czas? Wystarczy mi spojrzeć na setup, spojrzeć na konstrukcję i spytać: po jakim czasie od odpalenia BRC light przełącza się na gaz? Albo bardziej tendencyjnie: przy jakiej temperaturze to robi? :-D
BRC light to gwóźdź do trumny. Zamiast mądrze oprogramować sterownik sequent, stworzyć dobry soft do regulacji i walczyć jakością i elastycznością systemu, chłopaki uciekli w taniość, rezygnując z ostatnich godnych uwagi składników swoich instalacji (bo wbrew pozorom - wtryskiwacze BRC mają swoje niezaprzeczalne zalety - przede wszystkim trwałość)
Wracając do tematu jeśli nie jesteś pewien nowego systemu light bo jest on od nie dawna na rynku to śmiało zakładaj 24 + LUBRE. Tak dla przykładu ostatnio zamontowałem LIGHTA do mazdy 3 dwulitrówki z 2007 roku. Na dobrze zrobionej mapie śmiga bez zarzutu.
Ja oczywiście polecę Staga z pełnym przekonaniem twierdząc, że jest dużo lepszym rozwiązaniem.
W moim samochodzie przechodzi na gaz po około 30 sekundach na zimnym silniku , pytasz o temperature , ja mam ustawioną 30 stopni więc nie wiem w czym chcesz mnie zaskoczyć chyba tylko tym że nie wiesz co robić z instalacją aby przy tak niskich temperaturach nie zadusiła silnika. A zapewniam cię że można zejść jeszcze niżej bo to testowałem. Na ciepłym silniku jest to ok 4 sekund po odpaleniu.
Co do reduktora to nawet nie napisałęś typu który wymieniałeś więc mowa o 2 letnim to chyba po paragonie poznałeś a nie po jego nabitym kodzie produkcji.
A który rocznik Hondzi?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → HONDA ACCORD 1.8iES V-TEC JAKA INSTALACJA
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc