Odp: Jak sprawdzic mapsensor ps-01?
Chyba tak, bez charakterystyki urządzenia i precyzyjnych urządzeń pomiarowych nie sprawdzisz.
Za to wskazałbym jeszcze na jedną potencjalną przyczyne szarpania - sprawdź układ zapłonowy.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → IV generacja → Jak sprawdzic mapsensor ps-01?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chyba tak, bez charakterystyki urządzenia i precyzyjnych urządzeń pomiarowych nie sprawdzisz.
Za to wskazałbym jeszcze na jedną potencjalną przyczyne szarpania - sprawdź układ zapłonowy.
zacinający się tłoczek.
w-a-p, skończ marudzić, tylko albo weź za tyłek swoich gaziarzy (zwykle pomaga rozmowa o danych adresowych do pozwu ) albo rusz tyłek za Kraków, w którym z tego co widze po swoich klientach - rzeczywiście nie ma ludzi znających się na rzeczy.
Pytanie dalej aktualne: jakie moga byc przyczyny wahania cisnienia i dawki wtrysku?
A ja z fusów mam wróżyć? Na odległość to wiesz...
Jak nikt na forum nie wie, to jaka jest szansa, ze gaziarz-gdzies-tam bedzie wiedzial? Znowu zajade do jakiegos szpeca, co mi bedzie farmazonil ze "ten typ tak ma" albo "ono tak chce".
Nikt na forum nie wie, bo nie ma szans diagnozować auta na odległość, najczęstszą przyczynę takich akcji, jaką podsunąłem, wyeliminowałeś tak autorytatywnie, że chyba przy swojej wiedzy o LPG jesteś skazany na wlasną, równie dużą jak poprzednio inwencję.
Wróżki na etacie jeszcze nie mamy...
No a suma sumarum, podstawiłeś ten czujnik ciśnienia?
Jedno mnie dziwi... Ruch roboczy sprężyny reduktora jest bardzo mały, zbyt mały, żeby miało wystąpić skręcenie sprężyny wywołane ugięciem (nota bene - jak na moje, to przy sprężynie wykonanej z drutu o takiej samej średnicy na całej długości, skręcenie nie powinno następować w ogóle!).
Natomiast może być tak, że sprężyna bez owego "odpuszczenia" pozostaje wstępnie naciągnięta w sensie skręcenia, generując ewentualną siłę promieniową. Ja, stosując bardzo podobne konstrukcyjnie reduktory scorpion, zauważylem jedynie, że popuszczając w opisany sposób regulator, znacznie zmniejsza się efekt zmiany ciśnienia roboczego w stosunku do ustawionego w pierwszej chwili pracy na gazie.
Co jeszcze mnie dziwi, a propos objawów opisanych wczesniej, jako skutku skoków ciśnienia wywołanych, j.w.:
Otóż stag znakomicie koryguje zmiany ciśnienia gazu - czyli uzupełnia wylicozny czas wtrysku LPG o wartość korekty, bardzo trafnie obliczonej/dobranej doświadczalnie przez twórców sterownika. Jest to jedna z p[rzyczyn, dla których faworyzuję Staga nad mnóstwem produktów rodzimej i zagranicznej produkcji.
Skoro w nowym reduktorze jest ok, to może zastosować oryginalną część zamienną :?:
Z opisu autora wątku, wynika, że chodziłoby o oryginalny smar... :?
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → IV generacja → Jak sprawdzic mapsensor ps-01?
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc