Odp: Lanos 1.6 16V z 99. Jaka sekwencja?
SebastianS napisał/a:Z tego powodu BRC ryje nosem, bo się nie wyrobi z obsługą tak krótkich, jak w trybie wtrysku co obrót wału czasów.
Czy Ciebie BRC skrzywdziło???, że piszesz głupoty. Zastanów się ile trwa obrót wału a ile czas wtrysku nawet jeżeli byłaby to full grupa (zapewne wysokie obroty)? W tym zakresie to nawet valteki to obsłużą. No chyba, że to Twoja kolejna opowieść z cyklu "wtryski keihin są podróbką hana"
laiku, bawi mnie fakt, że wykłuwasz mi oczy kwestią które wtryski sa podróbką których, bo jak się sprawa ma - dowiedziałeś się z mojego własnego postu, gdzie sprostowałem błędną informację, jaką wcześniej zamieściłem. Ja nie mam problemów z przyznaniem się do popełnionego błędu, Ty zaś - im częściej wychodzi jak mało wiesz o prawidłowym gazowaniu aut - tym częściej pozbawiasz swoje posty warstwy merytorycznej, zastępując ją komunałami typu "gadasz bzdury".
Przedział istniejących w lanosie czasów wtrysku to od 1,6 ms do 7,5 ms. Silnik kręci się do 6500 obr.min, co daje jeden obrót wału w 9,23 ms. To jest realny najdłuższy czas wtrysku gazu, jaki może zostac zrealizowany bez zapętlenia, w warunkach max buta. Jaki więc będzie gazowy odpowiednik czasu wtrysku benzyny o wartości 1,6 ms? 1.8? 1,9? 2,1? A co przy zimnym gazie, gdzie działa korekta skracająca? A co z kolei na ciepłym gazie, przy max bucie, kiedy następuje spadek ciśnienia (jakiś tam zawsze następuje), gdzy działa korekta wydłużaqjąca po teperaturze i ciśneiniu jednocześnie? Jaki więc realny zakres czasów wtrysku musi obsługiwać wtryskiwacz gazu, żeby obsłużyć taki silnik?
Powiem od razu: Bez stabilnie obsługiwanych czasów od 1,4 ms - będzie problem przeciągania za krótkiej kołdry. Takich czasów nie obsłuży ani Magic Jet (stabilność od 2,3 ms) ani BRC (stabilność od 2,8 ms) ani tym bardziej Valtek, nawet żółty (stabilność od 2,9ms).
Mariusz, kończę z Tobą wszelkie dyskusje, poziom Twojej wiedzy żałośnie się odsłonił, a szczekania nie trawię.