Temat: Regulacja zaworów
Cześć. Z wiadomych przyczyn cen paliwa zacząłem rozważać zmianę samochodu na taki w którym bez przeszkód zamontuje instalację LPG.
Z różnych informacji z internetu wywnioskowałem że aby było to opłacalne, silnik w samochodzie powinien mieć wtrysk pośredni a regulacja zaworów powinna być wykonywana hydraulicznie lub ewentualnie za pośrednictwem śruby regulującej. Regulacja płytkowa lub szklankami generuje koszty które zmniejszają opłacalność. Szukam więc samochodu z roczników 2006- 2010 z silnikiem min. 120 KM spełniającym powyższe warunki. O ile jeszcze informacje o wtrysku można łatwo zweryfikować o tyle informację o regulacji luzów zawodowych już nie koniecznie.
W związku z tym otwieram taki temat i proszę bardziej doświadczonych o odpowiedź na pytanie w których silnikach z rocznika 2006-2010 luzy zaworowe są regulowane hydraulicznie lub za pośrednictwem śruby?
Pozdrawiam
Michał