Odp: jaka instalacja do Almera N16, rok 2000, silnik 1.5, 90 koni
Re: jaka instalacja do Almera N16, rok 2000, silnik 1.5, 90
Witam,
Moje dotychczasowe doświadczenia z gazem są niestety bardzo złe. W skrócie: Honda Prelude 2.0, 133 konie, BRC Sequent24. Przez 2 lata parchało to a nie jeździło, pomimo interwencji w centrali Czakramu i prób usprawnienia tegoż przez "najlepszego speca jakiego mają".
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ARG-BRC zaraz powie, że to zły czakram był Albo zła Honda :roll:
Teraz kupilem nowe auto i nie chce go zniszczyć, wiec postanowiłem zrobić dobry research jeśli chodzi o dobór instalacji. Samochód to jak w tytule Almera Hatchback, II generacja (N16), silnik 1.5l, r4, 90 koni (jeszcze Japoniec, a nie Renaultowy wynalazek), autko rocznik 2000 i zaledwie 83 tys przebiegu, stan w zasadzie jak 3 letnie a nie 9 letnie auto.
W pierwszej kolejności zaproponowano mi BRC Sequent24 (po doświadczeniach z Hondą zwyczajnie boje sie tej instalacji. Z resztą brat w Pugu 406 miał podobne problemy z identycznym BRC) lub tańszy Stag300.
Najchetniej założylbym Prinsa, ale jednak półka cenowa to szok. Sporo dobrego wyczytałem też o Landi Renzo Omegas, ale nie wiem gdzie to zakładają...a raczej wole nie zakładac instalacji "u Pana Tadka w garażu".
Po 1. Gdzie zamontować w Warszawie? Czakram na Maciejki niestety odrzucam na starcie. Rozważam EGP na Ostrobramskiej, może polecicie coś innego?
Po 2. Jestem świadomy że auto będzie spalało wiecej LPG niż PB i to mnie nie przeszkadza, ale czy jest w ogóle możliwe ustawienie LPG tak by jazda na gazie nie rózniła sie niczym od jazdy na PB?
Po 3. Chcę po prostu jeździć i odwiedzac gazownika tylko z okazji przeglądów. Zakładam, że instalacja ma wystarczyć na 100 tys km bez problemu. Czy to możliwe? Ponoc BRC tak, o Stagu różne rzeczy czytałem, że wtryski szybko padają itp. Omegas - znów - nie mam danych.
Po 4. Zależy mi by nie zniszczyć tego auta, bo drugiego takiego szybko nie trafię...nie szukam zatem najtańszego rozwiązania, ale takiego które będzie dobre, zapewni osiągi i nie zemści sie na autku.Bardzo chętnie poznam Wasze sugestie, zarówno pod wzgledem doboru instalacji/komponentów, doświadczeń jakie macie z Almerami, tudzież miejsc w których pracują fachowcy a nie dłubacze "tutaj drutem a tam dłutem", dość partaczy mam już (i pisze tu nie o samych instalatorach LPG, ale ogólnie o mechanikach na jakich trafiałem w ciagu ostatnich kilku lat, którzy w zasadzie popsuli mi bardzo fajny samochód)
Z góry dzięki, Bartek
Niejeden już Warszawiak gazował się u nas, uznając że warto machnąć 300 km w jedną stronę. I chyba nie żałuje
Co do auta - mamy już wiele hond, w tym I-VTEC zrobionych na Stagu, które chodzą perfekcyjnie.
Co do wtryskiwaczy - możemy założyć takie, jakich zażyczy sobie Klient, choć osobiście zarekomenduję Magic Jet.
Zapraszam.