26

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

lysy777 - jesteś po prostu dziecinny , wykupienie reklamy na portalu gazeo jest śmieszne hmmm zastanówmy się nad sensem prowadzenia interesu bez reklamy hmm chyba musisz ruszyć ostro z nauką, może podsunąć ci jakąś lekturę ??? Oczywiście że mam dostęp do forum dla profesjonalistów , ale to nie robi ze mnie profesjonalisty tylko pozwala na wymianę poglądów między fachowcami. Ja się ciebie czepiam , no może i masz rację bo jak piszesz bzdury to jest na nie reakcja.Widzę że dla ciebie wszystko jest śmieszne bo pewnie jesteś wesołym chłopakiem który próbuje na tym forum zabłysnąć i dostać złoty medal. Ja ci go załatwię jak pokażesz mi co potrafisz w tej dziedzinie poza mądrowaniem .

27

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

I o to w tym chodzi nie dyskutuj bo nie wiesz co z czym się je w LPG smile

Co robisz notatki , czy opłaca się reklamować na gazeo. Chcesz to ci wszystko wyjaśnię tylko musisz przyjechać. Na pewno będziesz w wielkim szoku .

Znajomość twojej osoby zaczyna się i kończy na negatywnym nastawieniu do BRC wystarczy poczytać twoje posty. Stwierdzam fakt że jest to twoja największa konkurencja z którą sobie nie radzisz .

28

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Co ty mnie możesz nauczyć, myślisz że ja tyle lat tylko enter naciskam(mało wiesz o sequencie jeśli tylko enter wciskasz hehehe), jeszcze sekwencji na świecie nie było jak ja LPG montowałem. Myslisz że odbijesz zaproszenie zaproszeniem i mnie zaskoczysz  lol

Obiecuje ci że jak tylko pojadę do Tarnowa to cię odwiedzę to zobaczymy jaki z ciebie fachowiec, kup sobie dużo kawy i mleczka bo pewnie długo posiedzimy hehehe

29

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

No to pewnie się spotkamy smile tylko ujawnij się z nazwy zakładu jeśli możesz .

30

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Jak będę jechał dam znać smile

31

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Tylko mięczaki nie radzą sobie z BRC smile i wybierają tańsze zło smile

32

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

vico64- Rambo to na filmach , w rzeczywistości potrzebne jest wykształcenie i praktyka ( którą od wielu lat posiadam). Jetem w stanie założyć każdą instalację bo dla mnie to nie sztuka. Nie muszę się tym popisywać. Zakładam to co dobre i sprawdzone od wielu lat. BRC jest profesjonalnym produktem zaczynając od badań na pojazdach (zakupiony pojazd każdej marki oraz modelu  jest badany pod kontem montażu oraz oprogramowania instalacji do danego auta) kończąc na montażu. Tak jak wspomniałem krytyka na tym forum jest skierowana tylko na atak BRC chyba specjalnie aby skierować zainteresowanych w kierunku innej instalacji usilnie wciskanej jako super produkt. Jak wam się nudzi to dostarczcie informacji na temat innych instalacji bo jest ich wiele na rynku LPG.

33

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Co mam kopiować wątki z innych postów pisanych na wielu forach no prosze cię . Szkoda mi czasu na rozpisywanie wystarczy skorzystać z przeglądarki Google jeśli umie się z niej korzystać smile
Widzisz ja piszę tylko o tym co montuję. A co mam pisać o składankach była by dobra książka.

34

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Jak widzisz nie wypisuje krytyk konkretnym firmą bo pisanie ich prowadzi do nikąd.
Landi Renzo jest godną firmą tak jak BRC , obie firmy zapoczątkowały Sekwencyjny wtrysk LPG na Polskim rynku proponując do swoich instalacji wtryski firmy Keihin.

35

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Fakty są takie że system ten oferuje bardzo dużo jednak tanie rozwiązania przeważają nad nim chęcią większego zarobku na montażu i każdy montażysta o tym wie. Co za tym idzie też montażyści o tym wiedzą ale mydlą ludziom oczy.
BRC jest instalacją dopracowaną pod wymagającego klienta i to nie on ma się zastanawiać czy wtryski wytrzymają 5000km czy reduktor zacznie szwankować  czy montażysta dobrze przewiercił dysze i pamiętał o jej średnicy oraz czy instalacja została dobrze zamontowana tak jak zaleca producent (przy składankach słabi montarzyści musą liczyć na farta  lub się doszkolić). Nieliczne firmy typu BRC , Landi Renzo dostarczają zdjęcia oraz schematy podłączeń instalacji opracowane na własnych samochodach , więc nawet słabo wykształcony monter będzie mógł sobie poradzić z montażem. Większość zle zainstalowanych instalacji jest montowana na skróty bo nikomu nie chce się tracić czasu. Ja nie kieruję się opiniami wyssanymi z forum bo dla mnie jest ważna rzeczywistość czyli samochody które wyjechały z naszego warsztatu i śmigają na LPG.

36

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

ARG-BRC napisał/a:

Fakty są takie że system ten oferuje bardzo dużo jednak tanie rozwiązania przeważają nad nim chęcią większego zarobku na montażu i każdy montażysta o tym wie.


Wypowiedzi powyższej zarzucam brak logiki. Gdyby tak było, jaki piszesz - musiałaby istnieć w przypadku BRC mniejsza różnica pomiędzy ceną zakupu gratów, a ceną końcową, co prowadziłoby do wniosku, że to, co Ty nazywasz "tanimi rozwiązaniami" sprzedaje się w cenie podobnej do BRC, ale kupuje taniej.

Tymczasem - przyznaję, że polskie instalacje są tańsze w zakupie - ale też taniej są sprzedawane wraz z usługą montażu, co prowadzi do oczywistego wniosku, że poziom zarobku na jednej instalacji jest z grubsza podobny, pomijając ekstremalne przypadki, jak pewnego dżentelmena, którego pewien zabrzański zakład narżnął w jego sześciocylindrowym aucie na 4300 PLN, a zamontował staga 6, reduktor emmegas i żółte valteki, co oczywiście nie chciało w żaden sposób ruszyć trudnego do prawidłowego zgazowania silnika o mocy 180 KM...

Rzecz jednak nie w niższej cenie zakupu podzespołów, bo obaj wiemy, że można kupić w wolnym handlu podzespoły i bardzo dobrej jakości, z których można złożyć instalację LPG. Rzecz w tym, jaką jakość możemy uzyskać, niekoniecznie zmuszając klienta do zakupu droższego BRC.
I tu odpowiedź jest jednoznaczna - możemy uzyskać jakość zdecydowanie lepszą, a w dodatku taniej. Tyle dyskusji.

ARG-BRC napisał/a:

BRC jest instalacją dopracowaną pod wymagającego klienta i to nie on ma się zastanawiać czy wtryski wytrzymają 5000km czy reduktor zacznie szwankować  czy montażysta dobrze przewiercił dysze i pamiętał o jej średnicy oraz czy instalacja została dobrze zamontowana tak jak zaleca producent (przy składankach słabi montarzyści musą liczyć na farta  lub się doszkolić). Nieliczne firmy typu BRC , Landi Renzo dostarczają zdjęcia oraz schematy podłączeń instalacji opracowane na własnych samochodach , więc nawet słabo wykształcony monter będzie mógł sobie poradzić z montażem.


BRC jest instalacją zaledwie miernych lotów. Zgodzę się, że skonstruowana "łopatologicznie", do minimum sprowadzając inngerencję montażysty w wybór podzespołów. Jednak ceną za taką strategię jest niska elastyczność systemu i częste kłopoty w autach bardziej wymagających i trudniejszych. Szczegółowo wymieniałem już wady BRC na tym forum, nie chcę się powtarzać.

A Landi Renzo w Polsce żyje chyba już tylko dzięki temu, że sprzedaje... Staga. To tak na marginesie ;-)

Co do wsparcia technicznego - zachęcam do poznania systemu wsparcia AC Autogaz. Poza szkoleniami, organizowanymi w różnych częściach Polski, dostępni są konsultanci telefoniczni, którzy na bieżąco pomagają montazystom rozwiązywać problemy z zagazowaniem aut. Całkiem nieźle to działa, a poziom wiedzy tych ludzi w porównaniu z poziomem wiedzy facetów z Czakramu jest niebotyczny. Mówię to, jako montażysta, który zrezygnował z montowania BRC z racji poziomu instalacji i poziomu wiedzy konsultantów i szkoleniowców od siedmiu boleści.

ARG-BRC napisał/a:

Większość zle zainstalowanych instalacji jest montowana na skróty bo nikomu nie chce się tracić czasu.


Z tym akurat się zgodzę w pełni. Dodam jeszcze, że to akurat jest broń obosieczna, nie wnosząca w związku z tym niczego do rozstrzygnięcia dyskusji. Twierdzenie to bowiem prawdziwe jest dla absolutnie każdego typu i marki instalacji.

Proponuję wykluczyć w dalszych rozważaniach kwestię ceny gratów i kwestię poprawności montażu. Co do pierwszej - zakładamy, że priorytetem jest prawidłowość działania, nie cena, co do drugiej - zakładamy, że porównujemy instalacje zamontowane absolutnie zgodnie ze sztuką.

Zostaje na placu boju kwestia samych mozliwości instalacji... No właśnie, o to mi chodziło. BRC leży.

37

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Tak z ciekawości zapytam, który?

38

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

vico64 napisał/a:

W Krakowie.

kolego Vico64, przedstawicielem Landi w Polsce jest:

Landi Renzo Polska Sp. z o.o.ul. Graniczna 79a
05-410 Józefów

a w Krakowie to jest jeden z dystrybutorów. I jeżeli centrala nie ma uwag to może sprzedawać co chce, również produkty konkurencji.

39

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

I co w tym dziwnego? mają do tego prawo.

40

Odp: Golf IV BRC seqent 24 problem

Mianowicie?