1

Odp: Citroen Evasion silnik EW10J4 (RFN 2.0 16V)

A z którego rocznika jest twoja "cytrynka", bo chyba proponowałbym Staga 4.

2

Odp: Citroen Evasion silnik EW10J4 (RFN 2.0 16V)

Myślę, że spokojnie można.

3

Odp: Citroen Evasion silnik EW10J4 (RFN 2.0 16V)

Nie wiem jaka jest różnica w cenie, ale z tego co się orientuje to Stag 4 jest nowszy do Stag`a 300.

4

Odp: Citroen Evasion silnik EW10J4 (RFN 2.0 16V)

Stag 300 istnieje tylko jako stock magazynowy, w sprzedaży i produkcji jest stag 300 PLus. Jest droższy od staga 4 o kilkadziesiąt złotych (w wersji na 4 gary oczywiście). W tym samochodzie praktycznie żadna funkcja staga 300Plus, która nie występuje w stagu-4, nie będzie konieczna, więc możesz swobodnie montować Staga-4, który ma ten plus, że jest gabarytowo malutki i bardzo łatwo jest go wkomponować pod maskę, zwłaszcza w samochodach w których miejsca nie jest za wiele... pewnie coś o tym wiesz smile
Porównanie z BRC (kolejne) nie jest tu konieczne - jeśli poczytasz forum, znajdziesz obszernie wyłuszczone argumenty.

5

Odp: Citroen Evasion silnik EW10J4 (RFN 2.0 16V)

marol napisał/a:

Witam Pana,
oczywiście, że p. Sebastian nie ma monopolu na racje. Przeglądając forum gazeo można jedynie przypuszczać, że zamontował już niejedną instalację i dlatego zakładam, że ma doświadczenie znacznie większe od mojego.
Dziękuję mu za to, że odpowiedział w sposób rzeczowy na moje zapytanie.

Jestem wdzięczny wszystkim
, którzy poświęcili swój czas na to, żeby posłużyć mi swoją wiedzą!


Heh... A ja dziękuję, że ktoś z boku zauważył pewną drobną rzecz...