Domyślam się, że są to zdania, co do których i ja nie mam zastrzeżeń. Co nie zmienia faktu,że:
Twierdzisz że bronię jednego producenta . To co ty w takim razie robisz ????
Twierdzę, że Stag, którego montuję, jest dużo lepszy od BRC, które montujesz Ty. Co więcej - potrafię podać całą masę argumentów merytorycznych za swoją tezą. Dalej - oprócz zetawienia BRC-Stag, tworzę rózwnież zestawienia BRC-Scorpion by Damex, BRC-Magic Jet by HL-Propan, BRC-Matrix by Matrix Mechatronics, BRC-ZWM Czaja.
I wszystkie te zestawienia (a są to w sumie, krótko mówiąc, zestawienia Twoje podzespoły vs moje podzespoły) - wypadają zdecydowanie na niekorzyść BRC, z wyjątkiem może zestawienia filtrów FL, co do których po prostu nie mam materiału na podjęcie dyskusji.
Jeśli twierdzisz że wtryski nie schodzą do 2ms a ja twierdze że wyrabiają bo je testuje codziennie
Nie zapominaj, że jestem na liście zakładów montujących BRC i mam pojęcie o możliwościach tych instalacji, więc nie zarzucaj mi brania danych z sufitu. Skończyłem z BRC, bo jest cienkie, a ja nie czuję konieczności męczenia się z lipnym produktem, mając w założeniu walkę o opinię jak najlepszego, a nie jak najtańszego.
jeśli ty twierdzisz że nasze sekwencje nie radzą sobie z autami powyżej 200kM a ja je robię i chodzą jak na dole tak i w górnych partiach obrotów, pokazuję ci zdjęcia gdzie robiłem takie samochody (kazałeś mi stawać na uszach ) o których miałem marzyć, twierdziłeś że reduktor MAX się nie wyrabia (bzdura totalna), no chyba że kładziesz miedz 6, no mi się nie zdarzyło (pamiętaj stosuj się czasami do zaleceń producenta) to jak mam z tobą rozmawiać ??? Co bym nie powiedział to robię źle !!!
Twierdzę, precyzując te skonfabulowane moje rzekome wypowiedzi, że:
- "cegła" - czy na miedzi 6 czy 8 - nie ma szans wyrobić bez niedopuszczalnych spadków ciśnienia mocy większej niż 230-240 KM. To oznacza, że chcąc wypuścić jeżdżącą na LPG bez podpierania się benzyną jednostkę o znacząco większej mocy, MUSISZ zastosować dwa reduktory Genius Max. Pomijam osobną kwestię cienkich możliwości regulacyjnych BRC, to osobna sprawa.
- miedź 6 stawia niepomijalne opory dopiero od mocy ok 250 KM, chyba że jest gdzieś za ostro zagięta. Jeśli nie - zastosowanie miedzi 8 NIC nie zmieni. I jest to teza prawdziwa dla każdej marki instalacji, nie tylko dla BRC - żeby była jasność.
Wiesz jakie jest chwilowe zapotrzebowanie na gaz przy dużych mocach ???? Twierdzisz że max. dławi przepływ, to zadaję ci kolejne pytanie, czemu nie dławi jeśli ma doprowadzoną od zbiornika miedź 8 bądź pcv ???
A sądzisz, że nie wiem? Zaniedługo małe fotostory odnośnie dużych mocy i zapotrzebowania na gaz ;-)
A Max nie dławi przepływu FL - on go nie wytwarza po prostu.
To co ja cały czas zarzucam to fakt wciskania taniego kitu w którego skład wprowadzany jest co trochę inny podzespół z wiadomych przyczyn
Proponuję sprecyzować: Mnie zarzucasz? czy komuś -tam? bo to różnica, warta, jak wiesz, obiecanego Ci charakteru spotkania - jeśli się nadarzy.
To jak ty montujesz to mnie mało obchodzi bo ważne jest tylko dla mnie jak ja to robię !!!! Życzę ci prawdziwego wytykania na tym forum wad systemów które ty kładziesz bo o tym nie chcesz nikogo informować
Nie wiem, jak montujesz instalacje, być może robisz to schludnie i czysto. Daję Ci tylko do zrozumienia, że używasz sprzętu, który niezależnie od stopnia włożonego wysiłku montażysty - daleki jest od możliwości dania optymalnego efektu, zarówno w kategorii performance, jak i econo. Co do kategorii reliability - nie jest obecnie z tym w BRC najgorzej, choć nie mam najmniejszych kompleksów, stosując to, co stosuję.
A co do wad tych systemów, które montuję - ależ proszę, wytknij mi cokolwiek. Wytknij w końcu tu, na tym forum, konkretne wady używanych przeze mnie gratów z osobna i w zestawieniu, tworzącym kompletną instalację. Skończ nareszcie, jak Ci powiedział Vico64, z zaciętą płytą pt. "SebastianS gada bzdury", albo "A właśnie, że nie!", tylko zbierz się do kupy i wytocz merytoryczne argumenty, albo miej jaja i powiedz, że nie znasz tych podzespołów i nie masz danych do dyskusji! :evil: :evil: :evil: