Odp: 1.8 turbo troche ponad 200 koni
Tak.
Teoria zawsze powinna poprzedzić praktykę, nadać jej sens. Inaczej, niż w 90% zakładów zajmujących się LPG.
Jak wygląda zestawienie sensownego podejścia do trudnych problemów z kiepskiej jakości lożą szyderców - widać tutaj: http://www.gazeo.pl/forum_lpg_cng/viewt … =5636#5636
Co do pytania z tego wątku:
Rozumiem, że ECU silnika to standalone (seryjny nie daje możliwości iluś programów).
Jeśli standalone, to mapy są tworzone od zera - zakładam - i jest to warunek sine qua non - że mapy są wszystkie poprawne pod względem AFR.
Regulacja gazu musi rzecz jasna sprostać "najmocniejszej" mapie, reszta wtedy pójdzie bez problemu. Ważne jest, by możliwie najmocniejsza mapa nie wykorzystywała wtrysków Pb na 100% ich wydajności - przynajmniej, dopóki nie pojawi się aktualizacja firmware Staga, uwzględniająca mój pomysł obsługi zapętlonych wtryskiwaczy Pb.
Tak.
Polecam Staga. Jak żadnym innym sterownikiem, da się nim opanować taki silnik - a wymaga on koniecznie precyzyjnych korekt po obrotach, bardzo dobrej korekty po temperaturze gazu i jego ciśnieniu.
Ponadto w tym silniku cholernie ważne jest użycie wariatora zapłonu - a dlaczego - pewnie moi mądrzy koledzy, którzy usiłują być tacy dowcipni - doskonale odpowiedzą... zapraszam.
A kolegę od Nissana zapraszam do nas. Co prawda nie z rejonu Łodzi, ale strasznie daleko nie ma, a i przy okazji można będzie zerknąć sobie na takiego nissana w którego pakujemy R6 ze Skyline"a :-)