1

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Absolutnie brak przeciwwskazań. Montuj, tylko mądrze wyszukaj zakład.

2

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Skorzystaj z wielu kalkulatorów oszczędności w sieci i zobaczysz czy się opłaca.

3

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Śmiało zakładaj sequenta BRC z lubrą (obowiązkowo)wiem że znikoma liczba montażystów nie wieży w smarowanie jednak poczekajcie na wyniki badań które zostały przeprowadzone i zostaną niedługo umieszczone w Internecie.
Samochód świetnie znosi jazde na gazie przy odpowiednim jego serwisie.

4

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Taa...
Polecam Staga bez lubryfikacji, która stanowi jedynie czynnik cenotwórczy. Stag zapewnia możliwość uzyskania idealnie prawidłowej mieszanki w całym zakresie pracy silnika, co pozwala cieszyć się bezstresową eksploatacją bez psychologicznych "uspokajaczy"

5

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

ARG-BRC napisał/a:

poczekajcie na wyniki badań które zostały przeprowadzone i zostaną niedługo umieszczone w Internecie

No nareszcie. Mam nadzieję, że badania preprowadzone prawidłowo i rzetelnie.

6

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Widzieliście testy, które są na stronie Flash Lube?
[URL=http://www.flashlube.com/pl/valvesaverfluid/testresults.html]test Flash Lube[/URL]

7

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Z zamieszczonych materiałów wysuwam następujące wnioski:

1. W samochodzie była założona jakaś instalacja, która ze względu na nieprawidłowe wyregulowanie powodowała znaczne zmniejszenie luzu zaworów ssących i prawie ich skasowanie w zaworach wydechowych

2. Po przywróceniu luzów do pierwotnych wartości zastosowano dodatek FL.

3. Z przeprowadzonych pomiarów wynika, że "działanie" FL znacznie zależy od miejsca wpięcia się w kolektor dolotowy.

Co do 3 punktu - ciekawe czy instalatorzy montujący ten produkt  biorą zamieszczone na stronie producenta informacje wpinają się pomiędzy 2 i 3 cylinder. Bo jak przed pierwszym to co ten środek pomoże czwartemu cylindrowi?

8

Odp: Honda Civic 1.4 2003r 90KM

Mam honde civic z 2003 roku na gazie od 100.000 km zalozona instalacja landi renzo omegas.Podczas tych kilometrow raz padl wtrysk i raz mapsensor.pozatym bezproblemowo.Dodam ze instalator uwazal ze lubryfikacja jest zupelnie nie potrzebna i szkoda kasy ,ja postanowilem jednak zalozyc.Po wykorzystaniu liyrra plynu doszedlem do wniosku ze chyba faktycznie szkoda kasy.wystarczy co 30.000regulacja zaworow