Włoska firma North Italy Gas Systems (N.I.G.S.) oferuje różnorodne komponenty samochodowych instalacji gazowych własnego projektu i produkcji - od sterowników elektronicznych, poprzez reduktory i wtryskiwacze, aż po przełączniki rodzaju zasilania. Dziś przedstawiamy wtryskiwacze, sprzedawane w formie listew lub pojedynczo - zależnie od potrzeb.
Wtryskiwacze pojedyncze oznaczone są symbolem handlowym FSI (fast single injectors, nie mylić z nowoczesnymi silnikami produkcji Grupy VW), zaś te zgrupowane na listwach FIR (fast injector rails). Te drugie można zamawiać w konfiguracjach po 2, 3 lub 4 na listwie. Jak sugerują nazwy, podstawowym atutem włoskich wtryskiwaczy ma być szybkość działania, przekładająca się na spontaniczne reakcje samochodu na dodanie gazu (dosłownie!). Wśród innych zalet North Italy Gas Systems wymienia niezawodność i atrakcyjną cenę.
Interesującą cechą wtryskiwaczy FIR/FSI jest to, że występują w trzech rodzajach dobieranych pod kątem mocy adaptowanego silnika (w przeliczeniu na pojedynczy cylinder), bez konieczności dobierania dysz kalibracyjnych. Według producenta, wystarczy zestawić odpowiedni wariant z danym silnikiem i to wystarcza do zapewnienia jednostce napędowej stosownej wydajności dawkowania paliwa gazowego (LPG lub CNG). Wtryskiwacze dostępne są w wersjach o różnej oporności (3, 6 lub 12 ohmów), a ich żywotność firma szacuje na 100 mln cykli roboczych.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl