Na profilu Linkedin Urszuli Mirończuk, Dyrektora działu marketingu w AC SA czytamy.
Ile głów, tyle pomysłów. To były bardzo twórcze i inspirujące godziny wspólnej pracy marketerów z inżynierami, techników z handlowcami. Razem przygotowujemy się do premiery nowego produktu AC SA.
Urszula Mirończuk, Dyrektor działu marketingu w AC SA
I dalej na profilu Linkedin AC SA.
Działy: sprzedaży krajowej, eksportu, wsparcia technicznego, marketingu oraz Centrum Badań i Rozwoju w jednym pomieszczeniu. Co to oznacza?
Dokładnie to, że ruszyły prace nad strategią wprowadzenia na rynek nowego produktu.
Pod okiem takiego brainstormer jakim jest Marcin Nawrocki to musiało się udać.
Było kreatywnie, były dyskusje, bitwy na argumenty, a wszystko po to, by jak najlepiej przygotować się do premiery nowego produktu i by ten spełnił oczekiwania naszych klientów.
To był dobrze przepracowany czas, a zarazem początek drogi, którą chcemy podążać w najbliższych miesiącach.
Dziękujemy wszystkim, którzy swoim doświadczeniem i zaangażowaniem oraz entuzjazmem dali sygnał, że są gotowi na nowe wyzwania.
Paweł Baraniuk, wiceprezes AC SA