REKLAMA
LPG
26.04.2011

Miracle - Amerykanin nad Wisłą

Choć branża autogazu w USA jest dopiero w średnio zaawansowanym stadium rozwoju, może już pochwalić się własnymi produktami. Jeden z nich to system sekwencyjnego wtrysku gazu (IV generacja, według naszej nomenklatury) firmy Apolo, nazwany Miracle Plug and Drive. Na ile jego imię znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości?
REKLAMA
Apolo Miraclefot. gazeo.plApolo Miracle na stoisku firmy Alek podczas GasShow 2011

Nowy na polskim rynku produkt ma najwyraźniej ambicje powalczyć z zadomowionymi i uznanymi już markami. Co oferuje nowicjusz? Standardowe opcje i rozwiązania, takie jak: monitorowanie krótko- i długoterminowych korekt OBD i wprowadzanie poprawek składu mieszanki w czasie rzeczywistym, utrzymanie emisji spalin w ramach wymaganych normą Euro 5 (dla silników, które tę normę spełniają na benzynie) oraz kompatybilność z większością komponentów (reduktorów, wtryskiwaczy) dostępnych na rynku. W opublikowanych przez polskiego dystrybutora - firmę Alek - materiałach producent zapewnia, że kierowca nie odczuje zmian w osiągach po przełączeniu zasilania z benzyny na gaz.

Zestawy montażowe mogą zawierać także reduktorylistwy wtryskiwaczy markowane przez Apolo. Zależnie od mocy adaptowanej jednostki napędowej, producent oferuje parowniki kilku typów: SR02 (do 90 kW/122 KM), Standard (do 150 kW/204 KM) i Super (do 260 kW/354 KM) oraz listwy Alpha. Marka Apolo jest już obecna na polskim rynku za sprawą lokalnego dystrybutora - firmy Alek z Warszawy. Premiera gamy modelowej amerykańskiego producenta miała miejsce podczas niedawnych targów GasShow 2011, a więc możemy wkrótce spodziewać się debiutu handlowego.




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Alek



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.