24.05.2015
Jaką instalację LPG wybrać?

Audi A4 (2002), 1.8T 150 KM (110 kW)


Uwagi pytającego:

Auto jest po wymianie wtrysków benzynowych na 525cc regulator 4 barowy, także wtryski pracują jak by były zamontowane 630-stki. Czasy otwarcia wtrysku benzynowego na wolnych obrotach około 1.6 ms, maksymalne w granicach 12 ms, usunięty katalizator, usunięta programowo druga sonda lambda, zamontowany centralny IC w zderzaku. Zrobiony remap ECU przez firmę CompSport. Na hamowni wyszło 200,4 KM i 307Nm.

Praktyk:

Silnik 1.8T (150 KM) stosowany w samochodzie Audi A4 (2002) to bardzo dobra propozycja pod kątem zasilania LPG. Można w nim zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Przy około 200 KM z 4 cylindrów nie ma problemów z wysterowaniem instalacji LPG (IV lub V generacji). Zmiany które zostały dokonane w tym samochodzie nie są przeciwwskazaniem do montażu instalacji gazowej.

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, LANDI RENZO, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.