Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 10,9 tys. odpowiedzi

Chrysler Voyager (1997), 2.4 SE 150 KM (110 kW)

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
niedziela 2015-03-15

Pytanie o eksploatację instalacji.

Chrysler Voyager (1997), 2.4 SE 150 KM (110 kW)

Pytanie:

Reduktor po regeneracji, czysty, ciśnienie ustawione, rozdzielacz czysty, silnik krokowy nowy, ciśnienie na rozdzielaczu ustawione.

Objawy: nierówna praca na wolnych obrotach, brak mocy, opornie wchodzi na obroty, po odłączeniu przewodu podciśnienia od parownika lub jego zaciśnięciu obroty wyrównują się, dobrze wchodzi na obroty ale podczas jazdy również brakuje mu mocy. Na benzynie nie mam takiego problemu. Po "kluczykowaniu" odczytywałem błąd stwierdzający ubogą mieszankę. Nie wiem co powoduje, że jest różnica w obrotach silnika po odłączeniu przewodu podciśnienia. Parownik jest bardzo czysty, rozdzielacz również, membrany miękkie. Silnik dobrze się uruchamia również na zimno. Nie wiem gdzie mam szukać przyczyny.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Opisane objawy mogą wskazywać na uszkodzenie reduktora (przedostawanie się gazu przewodem podciśnienia do kolektora ssącego).

W tego typu instalacjach gazowych specjalizuje się firma Auto-Gaz Holandia

poniedziałek 2015-03-16
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  ADGAZ Adam Stępień
Wiśniowa 8a
05-500, Piaseczno
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie