23.02.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

PROBLEM Z REDUKTOREM


Pytanie

Witam, mam pytanie odnośnie reduktora OMVL mianowicie wycieka z niego płyn chłodzący, po jeździe na gazie są problemy z odpaleniem na benzynie i jadąc na gazie coraz częściej zacina się trzeba wtedy wcisnąć gaz do dechy żeby jechał.I mam pytanie czy taki parownik trzeba wymienić czy można go naprawić tzw. zestawem naprawczym??

Praktyk:
Oznaczenie OMVL r90/e dotyczy reduktora do instalacji I i II generacji o dużym wydatku gazu. Trudności z odpalaniem silnika po jeździe na gazie mogą wynikać z nieprawidłowej pracy reduktora, ale także w przypadku Peugeota z niewłaściwej emulacji sondy lambda.Z pewnością z reduktora (czy innych elementów układu wodnego samochodu) nie powinien wyciekać płyn chłodzący. Od usunięcia tych wycieków należy zacząć, jednocześnie weryfikując poprawność pracy reduktora. Jeżeli chodzi reduktor to lepszym rozwiązaniem jest jego wymiana. Regeneracja reduktora może okazać się nieskuteczna, ponieważ zestawy naprawcze nie zawsze zawierają wszystkie elementy, które mogą się zużyć. Często zdarzają się też uszkodzenia/ zużycia mechaniczne korpusu reduktora (np. korozja na skutek pracy w płynie chłodzącym) lub innych jego elementów. Wymiana reduktora na fabrycznie nowy, choć droższa, daje nam gwarancję spokojnej eksploatacji.


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.