31.07.2016
Jaką instalację LPG wybrać?

Renault Laguna (2011), 2.0 16V / 2.0 16V 140 E85 140 KM (103 kW)


Uwagi pytającego:

Dzień dobry, Mam pytanie odnośnie możliwości założenia instalacji gazowej do Laguny z roku 2011 2.0 140 KM. Jest to silnik z oznaczeniem MR. Jest to silnik Nissana z ręcznym ustawianiem luzów zaworowych - taką informację otrzymałem na piśmie z centrali Nissana. Moje pytanie: - Czy można tu założyć instalację gazową i czy to nie spowoduje awarii silnika. Samochód mam zamiar użytkować przez 10 lat? - Co jaki czas trzeba regulować luzy zaworowe w przypadku gdyby instalacja była założona i jaki jest przybliżony całkowity koszt takiej regulacji (części plus robocizna)? - Czy lubryfikacja eliminuje w zupełności ryzyko wypalania gniazd zaworów czy tylko zmniejsza ten proces? - Której generacji instalację warto byłoby założyć do tego samochodu? Jaka jest różnica w cenie pomiędzy tymi instalacjami. Rocznie pokonuję około 12 000 kilometrów więc liczę że instalacja gazowa powinna mi się zwrócić po około 12 miesiącach. Pozdrawiam Grzegorz Janiszewski

Praktyk:

Pytanie o taki silnik pojawiło się już w dziale Praktyk radzi. Oto link do odpowiedzi.

Jaką instalację LPG wybrać? Renault Laguna (2008), 2.0 16V / 2.0 16V 140 E85 140 KM (103 kW)

Regulację luzów zaworowych na gazie powinno się wykonywać co około 30 tys. km.

O koszty regulacji zaworów należy pytać w serwisie Renault.

Lubryfikacja w bardzo dużym stopniu zmniejsza recesję gniazd zaworowych.

Z uwagi na kłopotliwą i kosztowną regulację luzów zaworowych skłaniałbym się w stronę instalacji V generacji.

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, EuropeGas, KME, LANDI RENZO, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.