15.01.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

VW Golf 1.8, 66 kW pełny wtrysk - duże spalanie LPG (I generacja)

samochód: Volkswagen Golf 1990 r. | 8V
instalacja: D. T. GAS System
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Lovato

Pytanie

Witam!

Mam problem ze swoim Golfem III 1.8 90 KM na pełnym wtrysku (USA). VW ma instalację gazową Lovato. Była na krokowcu ale zmieniona na śrubę. Problem dotyczy dużego spalania, około 15 l gazu na 100 km.

Walcząc z tym wymieniłem/zrobiłem:

  • świece jednoelektrodowe - tak doradził gazownik,
  • kable zapłonowe, kopułka i palec zapłonowy - wymienione przez mechanika,
  • termostat - stary nie trzymał temperatury - sam wymieniałem,
  • membrany/uszczelki w reduktorze (Lovato RG92) - zrobiłem sam
  • filtr gazu - zrobiłem sam

Instalacja była regulowana już przez kilku gazowników, spalanie takie samo. Dodam, że wcześniej Golf palił mi około 10 l gazu. Problem zaczął się gdy oddałem go do mechanika/gazownika, który mi wymienił rozrząd, kable zapłonowe i kopułkę. Auto pali zawsze zimne czy ciepłe. Teraz zacząłem się zastanawiać czy winą tego może być np. przestawiony rozrząd - po prostu mechanik spaprał robotę.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Dodam także, że auto spala bardzo dużo benzyny - ale to może być po prostu sonda lambda, bo po jej odłączeniu nic się nie dzieje.

Rocznik auta: 1996.

Praktyk:

Z Pana opisu wynika, iz od strony instalacji LPG zostało zrobione wszystko jak należy. Możliwe, że Pana podejrzenie jest słuszne i przyczyna leży po stronie niewłaściwie ustawionego rozrządu silnika.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.