13.05.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

Wolne obroty

samochód: Honda

Pytanie

Kupiłem samochód już z instalacją II generacji (sterownik STAG-2L), od początku mam problem z wolnymi obrotami (zwłaszcza na zimnym lub dogrzewającym się silniku). Często spadają prawie do zera, albo spadają do 200-300obr i czasami sam podbije do swoich 900 a czasami muszę trzymać nogę na gazie i robić za ssanie żeby nie zgasł. Byłem z tym u "gazownika", ale stwierdził, że ta instalacja tak ma i nic się nie da zrobić. Czy rzeczywiście jest to kwestia instalacji?

Praktyk:
Możliwości programowania instalacji STAG-2L są rzeczywiście bardzo małe. Natomiast jeżeli chodzi o problemy z pracą silnika na biegu jałowym to w dużo większym stopniu niż centrala STAG-2L odpowiedzialny jest m.in. reduktor i prawidłowa praca układu benzynowego (stabilizacja biegu jałowego). Proponuję zatem poszukać serwisu, który również skontroluje pracę układu na benzynie. Bardzo często przyczyną problemów z wolnymi obrotami podczas pracy na gazie są niedomagania układu benzynowego (układu stabilizacji biegu jałowego).


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.