REKLAMA
13.03.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

instalacja


Pytanie

Od pewnego czasu elektrozawór przy parowniku nie otwiera się przy zimnym silniku. Muszę przejechać około 1km na benzynie i ręcznie przełączyć, dopiero zawór działa. Instalacja załącza się przy ok 2000 obrotów. Wyczyściłam tłoczek choć nie był wcale zabrudzony; zdziwiłam się, ponieważ po odkręceniu cewki nie mogłam wyjąć tłoczka; tłoczek był przyssany, nie przyklejony, nie było brudu. Wygląda mi to na jakieś podciśnienie. Chce zaznaczyć, że wcześniej mimo, że silnik był zimny po przegazowaniu przełączał się na gaz i pracował. Teraz tak nie jest. Nie slychać otwieranego zaworu. Co mam robić? Wszyscy mówią ze to wina brudu, ktorego tam nie ma.

Praktyk:
W większości przypadków problem, z którym Pani się boryka występuje na skutek zanieczyszczeń gazowych.Niestety tej zimy pojawiły się zanieczyszcenia w gazie wygladajace jak "lakier bezbarwny". Po rozgrzaniu zanieczyszczenia są konsystencji oleju, a po przestygnięciu pokrywają elementy zaworów gazowych, reduktorów, wtryskiwaczy gazowych cieńką warstwą "lakieru", którą trudno nawet ławo zauważyć. Ta substancja skleja elementy utrudniając pracę na zimnym silniku. Po rozgrzaniu elementów, problem mija i pojawia się przy ponownym uruchomieniu zimnego silnika.


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.