30.07.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

źle dobrana instalacja?


Pytanie

Samochód kupiłem z instalacją II generacji i po jeździe na gazie po przełączeniu na benzynę zapala się kontrolka silnika na kilka sekund po czym gaśnie (na gazie jest odłączana). Byłem już dwa razy na diagnostyce silnika i wykazywało błędy wszystkich czujników. Po jeździe tylko na benzynie nic nie pokazywało. Czy to wina źle dobranej instalacji? Czy komputer może przez gaz wariować i szwankować po włączeniu klimatyzacji (podbijanie wolnych obrotów do ok.1500obr/min).

Praktyk:
W przypadku tego modelu auta przy instalacji II generacji w sterowniku benzynowym mają prawo zapisywać się jedynie dwa błędy: 1. błąd kontrolki "check"2. błąd sondy lambdaPierwszy błąd rejestruje się, bo podczas jazdy na gazie w przypadku tego modelu Vectry kontrolka "check" ma być odcięta. Drugi błąd wynika z rodzaju emulacji sondy lambda, dla tego auta jest to brak sygnału sondy podczas jazdy na gazie. Inne błędy nie powinny się zapisywać przy prawidłowo zamontowanej i wyregulowanej instalacji II generacji.


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.