REKLAMA
15.02.2011

Warsztatowy marketing

Właściciel warsztatu montującego instalacje gazowe musi najczęściej zajmować się każdą sferą prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej: od doboru i regulacji systemów LPG, poprzez księgowość, kalkulację opłacalności, na kontaktach z klientami i budowie wizerunku firmy skończywszy.

REKLAMA
motomarketing.plfot. gazeo.plmotomarketing.pl


O tym, jak prawidłowo skalkulować koszt roboczogodziny, określić próg opłacalności, przeprowadzić skuteczną akcję marketingową warsztatu czy sprawnie komunikować się z klientem, będzie można się dowiedzieć z cyklu szkoleń skierowanych do osób działających w branży usług motoryzacyjnych. Od kwietnia do połowy czerwca 2011 r. w Łodzi, w siedzibie portalu Motomarketing.pl, zorganizowane zostaną szkolenia dla właścicieli i osób kierujących serwisami i warsztatami samochodowymi. W przypadku dużego zainteresowania, szkolenia zostaną powtórzone w dodatkowych terminach.

Motomarketing.pl proponuje m. in.:
10.05 2011 - Rentowność warsztatu samochodowego: koszt roboczogodziny, próg rentowności
- Co to jest koszt roboczogodziny i jak go policzyć;
- Stawka za robociznę wynikiem ponoszonych kosztów;
- Kiedy i dlaczego trzeba liczyć;
- Właściwe proporcje pomiędzy oszczędzaniem a zarabianiem.

11.05 2011 - Marketing warsztatu samochodowego. Jak prowadzić skuteczniejszy marketing serwisowy?
- Dlaczego usługi są trudniejsze w sprzedaży i komunikacji oraz jak sobie z tym radzić na co dzień; - Jaki marketing jest najskuteczniejszy w warsztacie? Omówienie budowy i użycia wybranych narzędzi marketingu pośredniego, bezpośredniego i marketingu na miejscu, w tym merchandisingu;
- Na czym polega lojalność i w jaki sposób ją budować.

25.05 2011 - Tworzenie skutecznego komunikatu o charakterze perswazyjnym w firmie motoryzacyjnej: telefon, list, rozmowa.
- Rozmowa z klientem i nie tylko. Metafiltry, czyli jak wpływać na motywację i decyzje klienta;
- Cele i konstrukcja rozmowy telefonicznej. Dodatkowe elementy perswazyjne do wykorzystania w rozmowie telefonicznej (uczestnicy tego szkolenia otrzymają dodatkowo napisaną przystępnym językiem książkę o skutecznej sprzedaży i perswazji w warsztacie motoryzacyjnym).

07.06 2011 - Prawa firmy motoryzacyjnej i klienta we wzajemnych relacjach (sprzedaż usług i części). Jak lepiej chronić swoje prawa i co może klient?
- Rękojmia a gwarancja i niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, różnice w praktyce;
- Odpowiedzialność za usługę i odpowiedzialność za zastosowane części zamienne;
- Użycie części „warsztatowych” a tych dostarczonych przez klienta.
Szkolenie prowadzone przez radcę prawnego.

Więcej szczegółów na www.motomarketing.pl




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Wojciech Mackiewicz
źródło: motomarketing.pl



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.