Temat: ciągłe problemy stag4 Lancia delta 1,8 8v

Witam wszystkich jestem nowy na forum, trafiłem tutaj ze wzgledu na moje ciągłe problemy z instalacja lpg w lanci delcie 1,8 8V 90?KM z instalacja stag4+scorpion mini +valtek czerwony, mianowicie "fachowcy" założyli mi taka instalke twierdząc ze bedzie ok ale nie jest po kilkunastu podejściach jest ciagły problem z zapalaniem kontrolki "check"
próbowali zmieniać ustawienia mapy i nic, doprowadziło to do tego ze doszło do ostrej wymiany zdań itp Wiec jako że jestem mechanikiem wziąłem sie za to sam kupiłem interface i ucze sie ustawiania map niepokoji mnie to ze ustawione było na sterowanie sekwencyjne a w samochodzie jest fuul grupa po zmianie ustawien na fuul grupe i autokalibracji silnik chodzi jakby na 2 cylindry totalna masakra w sterowaniu sekwencyjnym jest w miare tyle ze spalanie na poziomie 15 litrow i ciagle problemy z checkiem. Pomoże ktoś? co i jak dalej działać?

2

Odp: ciągłe problemy stag4 Lancia delta 1,8 8v

dobra instalacja za wyjątkiem nieszczęsnych czerwonych valteków. Nie obsłużą fullgrupy i tylko z tego wynikają Twoje problemy , wymień na matrixy lub inne prawdziwe a nie udawane wtryskiwacze obsługujące czasy wtrysku rzędu 2 ms. Valtek pracują dobrze od 4 ms , więc nie mają szans, pomijając nawet inne ich wady.

3

Odp: ciągłe problemy stag4 Lancia delta 1,8 8v

Dodam jeszcze jedną rzecz. Sterowniki Weber/Marelli z tych lat przy zwalonej regulacji gazu powodującej wyjechanie adaptacji (korekt wolnozmiennych) poza limit, zawieszają się na maksymalnej wartości korekcji i nawet po przełączeniu na benzynę "nie wracają". Pomaga dopiero przeflashowanie ECU w fiacie, co w praktyce wychodzi drożej, niż zakup sterownika na szrocie.
Tak więc - uważaj, bo to auto nie jest proste w zagazowaniui byle druciarze napytają Ci sporo biedy.