Odp: Audi TT 1.8T 180KM
Ktoś się znalazł wśród BRC-owców, kto ma świadomość, że zapętlone wtryski benzyny nie są czymś, co BRC potrafi prawidłowo obsłużyć.
Zapętleniem nazywamy sytuację, kiedy dla danych obrotów silnika, wyliczony czas wtrysku paliwa jest równy lub większy, niż czas dostępny (czyli czas trwania jednego cyklu pracy silnika - 720 stopni OWK). To powoduje, że impulsy otwierające wtryskiwacz zachodzą w czasie jeden za drugi, powodując ciągłe jego otwarcie. Ponieważ z kolei czas trwania wtrysku benzyny jest podstawową daną wejściową dla sterownika gazu, służącą do obliczenia dawki (czasu wtrysku) gazu, w chwili zapętlenia wtrysków benzyny, sterownik gazu "traci z oczu" czasy wtrysku benzyny. Tym samym - większość sterowników w takiej sytuacji wariuje.
Proponowany przez nas Stag - nie. Ma potężne możliwości bardzo elastycznej regulacji, obsługi podobnych zdarzeń. Obsługuje bardzo dużą ilość najróżniejszych wtryskiwaczy obecnych na polskim rynku LPG. Zestawiony z sensownymi podzespołami, daje o niebo lepsze możliwości, niż BRC, w dodatku za konkurancyjną cenę.
Mamy na rozkładzie takie TT-tki. Montuj śmiało Staga, tylko gazownika znajdź sensownego.