1

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Ktoś się znalazł wśród BRC-owców, kto ma świadomość, że zapętlone wtryski benzyny nie są czymś, co BRC potrafi prawidłowo obsłużyć.
Zapętleniem nazywamy sytuację, kiedy dla danych obrotów silnika, wyliczony czas wtrysku paliwa jest równy lub większy, niż czas dostępny (czyli czas trwania jednego cyklu pracy silnika - 720 stopni OWK). To powoduje, że impulsy otwierające wtryskiwacz zachodzą w czasie jeden za drugi, powodując ciągłe jego otwarcie. Ponieważ z kolei czas trwania wtrysku benzyny jest podstawową daną wejściową dla sterownika gazu, służącą do obliczenia dawki (czasu wtrysku) gazu, w chwili zapętlenia wtrysków benzyny, sterownik gazu "traci z oczu" czasy wtrysku benzyny. Tym samym - większość sterowników w takiej sytuacji wariuje.

Proponowany przez nas Stag - nie. Ma potężne możliwości bardzo elastycznej regulacji, obsługi podobnych zdarzeń. Obsługuje bardzo dużą ilość najróżniejszych wtryskiwaczy obecnych na polskim rynku LPG. Zestawiony z sensownymi podzespołami, daje o niebo lepsze możliwości, niż BRC, w dodatku za konkurancyjną cenę.

Mamy na rozkładzie takie TT-tki. Montuj śmiało Staga, tylko gazownika znajdź sensownego.

2

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

dewon napisał/a:

Dobra rada - odpusc sobie chipy - lepiej zainwestuj w porządny intercooler...


I tu się nie zgodzę, można bardzo ładnie softem podnieść moc o ok 30 KM i jakieś 70-80 Nm.

3

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Mam zastrzeżenia czy kit LRO, który Ci oferują jest do turbinki. Coś podejrzanie tani...
Moja opcja "LRO" centrala Omegas 4 cyl, wtryskiwacze MED białe, reduktor IG1 Turbo, zawór gazowy Med Maggerato

4

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

stfpl napisał/a:

hmm proponujecie polską (i jak mnie się wydaje, przez to, tańszą wersję inst gazowej niż BRC) lub LR, która z kolei jest najdroższa...

więc nie montować BRC nawet z żółtymi wtryskiwaczami?

czy może założyć pomarańczowe i podnieść ciśnienie na reduktorze?


Jeszcze raz piszę: problem nie leży w wydajności wtryskiwaczy gazowych, tylko benzynowych. Programy tuningowe wykorzystują ich wydajność w pełni, co powoduje zapętlanie się - i to co opisałem. Z wymienionych tu sterowników gazu, jedynie Stag poradzi sobie całkowicie bezproblemowo, pozostałe albo wcale, albo nienajlepiej.
Więc się nie zastanawiaj i bierz Staga - to że jest tańszy niż konkurenci, w najmniejszym stopniu nie powinno być przekładane na gorsze możliwości. Wręcz odwrotnie - są one wyraźnie lepsze.

5

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Białe i czarne są dobre. Białe mają największy wydatek gazu.

6

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

dewon napisał/a:

jasne... szczegolnie w upalne dni... zobacz sobie czym sie rozni wersja R 209 kuni na pokladzie od 179-tki

Tak się słada, że to lato rozpieszczało nas dość gorącymi dniami. W jeden z nich miałem okazję prowadzić TT`kę jeszcze mocniejszą, bo 225ps zrobioną przez profesionalną firmę (tylko soft) na 255pk. Latała (bo inaczet tego nie da się określić) w całym zakresie obrotów bardzo ładnie   :mrgreen:

7

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

stfpl napisał/a:

Sebastianie to jaką opcję byś zaproponował dla STAGA??

I drugie pytanie które wtryskiwacze są lepsze, białe czy czarne MEDy??


Zestaw 300-4 Plus, reduktor Magic III i wtryski Hana 2000 będzie do 200KM wypasem. Wyraźnie powyżej 200KM - trzebaby przymierzyć się do wydajniejszych wtrysków - na chwilę obecną - Hana 2100.

8

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Tak akurat się składa, że były 2 auta 225- seria i  255 po modyfikacji. Różnica była bardzo odczuwalna.

9

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Zgadzam się z Tobą Dewon  :smile:
270KM z 225?, mooocno musiał dowalić smile

10

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Piotrst napisał/a:

Witam!
Przy 180 kucykach możesz spokojnie założyć inst. BRC. Nie takie auta obsługuje;) Tylko z reduktorem MAX - obsługuje spokojnie 280HP i na pomarańczowych wtryskach BRC (nie daj sobie wcisnąć żółtych - będzie więcej palił a wcale nie lepiej pracował). Inna sprawa jeśli chcesz się bawić w tuning to lepiej załóż instalke pojeżdzij trochę na niej, a dopiero chipuj, bo z praktyki wiem ze zdarzały sie sporadyczne przypadki, ze po zle zrobionym chipie auta szarpały lub nawet strzelały w wydech przy odpuszczeniu gazu.
Dobrze zrobione np. audi s4 znajomego z 190HP na ok 230HP  smiga juz ponad 200tys km na gazie BRC, a pojawia sie tylko na przeglądach.
POZDR


:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Chłopie, nie ośmieszaj się, tu wchodzą ludzie mający pojęcie o branży.

11

Odp: Audi TT 1.8T 180KM

Dał mi autoryzację, tylko zrezygnowałem z montowania tych produktów - rynek oferuje lepsze taniej - to wszystko.
A pisanie bzdur o 45-50 koniach z cylindra na pomarańczowych wtryskiwaczach BRC i obsługiwanie 280 koni przez Geniusa Maxa raczej powstrzymaj, bo narażasz ludzi na niepotrzebne wydatki.