1

Odp: Mondeo 1,6 125KM 2009r

Stag 4+
Hana 2000
AC R01
i dobry gazownik, który przykłada się do montażu i strojenia.

Alternatywnie:
LPGTech 204
Barracuda
Shark (choć lepiej AC R01)

2

Odp: Mondeo 1,6 125KM 2009r

Instalacja SEQUENT 24, reduktor Genius 1200mb, wtryskiwacze BRC pomarańczowe + system lubryfikacji.

3

Odp: Mondeo 1,6 125KM 2009r

Każda z powyższych propozycji będzie lepsza bez lubryfikacji, która jest równie konieczna pod maską, jak rakieta tenisowa i flakon z kwiatami, nie mówiąc o talerzu kartofelków podsmażanych na grynszpanie.

Jakość głowic Forda nie przedstawia szczególnego problemu, choć nie istnieje zapas wytrzymałości na kiepskich gazowników, którzy błędy w swojej regulacji, lub niedokładności algorytmów autokalibracyjnych, usiłują maskować bzdurami typu lubryfikacja właśnie.
Ilość zagazowanych silników Forda z typoszeregu Duratec jest u nas już naprawdę imponująca, a pomimo to nie przydarzył się żaden, w którym pojawiałyby się jakiekolwiek problemy, jeśli nie liczyć jednego w którym właściciel wymontował sobie klapki z kolektora ssącego, odpowiedzialne za dynamizację przepływu powietrza - były kłopoty ze stabilizacją korekt paliwowych i wypadaniem zapłonów przy małych obciążeniach, po zapakowaniu klapek problem ustał.
Tak więc proponuję nie zawracać sobie głowy lamerskimi poradami wujka Staszka, wszelkie zasyfiacze kolektorów ssących całkowicie olać, zainwestować w dobre systemy zasilania gazem, strojone przez oświeconych montażystów - a będzie bezproblemowo, tanio i trwale.

4

Odp: Mondeo 1,6 125KM 2009r

Nie kryguj się jak panienka. Przecież na tym forum już wszyscy wiedzą, że wobec posiadanej przez Ciebie świadomości wszech rzeczy, nie używasz trybu pytającego. Z wyjątkiem pytania retorycznego "Jak to się dzieje, że jestem tak wybitnie mądry i elokwentny?"  :mrgreen:

Poczytaj sobie, oberfachowcu, po co w kolektorach montowane są przysłonki, które w warunkach częściowych obciążeń zmniejszają przekrój czynny kanałów dolotowych.