1

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

kumpel ma A3 1,8T 150KM, ma sekwencję założoną, ale nie wiem jaką
jest mega zadowolony, jak z nim robię lansik to nie widać żadnej różnicy benz/gaz {a czasami daje jej popalić...  8) )

2

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

moim zdaniem zależy też jaka jest moc silnika...(chyba...)

3

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Poza tym, z tego co wiem, zasilanie gazem raczej nie służy do jazdy sportowej... :wink:

4

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Jeśli moc z jednego cylindra nie przekracza 80 KM, nie ma powodów do rezygnacji z montażu LPG IV generacji. Powyżej - może być problem z wydajnością wtryskiwaczy. Turbina nie wpływa na poprwność działania prawidłowo założonej i zestrojonej instalacji.

5

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?

6

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

oktan napisał/a:

Nie każde auto z turbiną to sportówka, myśle że większe znaczenie ma zakres przeróbek i wykręcona przez tunerów moc. Czy stosowanie do każdej turbiny 5-tej generacji to nie jest przerost formy nad treścią  :?:


Zapewne miałeś okazję jeździć takim autem jakoś nie wierzę że nie "bawiłeś" się odrobinę. Przynajmniej ja tak zrobiłem...  :wink:  big_smile

7

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

A widzisz, turbo jest po to aby z niego korzystać  8)

8

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Dokładnie, nieodzowny dodatek (prawie) każdego kierowcy  lol

9

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

v@der napisał/a:

to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?


Nie ma z tym większych problemów.

10

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Ja mam pewne obiekcje że da się wysterować dokładnie tak dużą dawkę gazu... (mam na myśli Subaru)

11

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

oktan napisał/a:

A co do tego proponujesz  :?:


Sprawdzonym wariantem jeśli chodzi o reduktor - jest setup 2x Scorpion ST, ale jutro/pojutrze będę testował nowego (po rewizji) scorpiona GT (współpracuję z konstruktorami tego reduktora i moje spostrzezenia są brane pod uwagę przy rozwoju produktu).
Wedle pomiarów stanowiskowych GT powinien wyrobić swobodnie do 350 KM.
Co do wtrysków - matrixy lub magic jety - oba mające pewne wady i pewne zalety.

Magic będzie pracował w pobliżu szczytowej wydajności, ale za to można go użyć w wersji pojedynczej, co daje maksymalnie krótkie wężyki i nie czyni z boksera kłopotu.

Matrix pozostawia ciut więcej zapasu jeśli chodzi o wydajność, ale kłopot z dostaniem w Polsce wersji na dwa cylindry, montaż 1 listwy na 4 gary odpada z uwagi na długość wężyków.

Tak czy siak - podejmę się ze śpiewem na ustach big_smile