1

Temat: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Co Panowie uważacie o montażu instalacji czwartej generacji, czyli sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, do silników z turbosprężarką?

2

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

kumpel ma A3 1,8T 150KM, ma sekwencję założoną, ale nie wiem jaką
jest mega zadowolony, jak z nim robię lansik to nie widać żadnej różnicy benz/gaz {a czasami daje jej popalić...  8) )

3

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

1,8T z grupy VW jest bardzo popularne, tak samo jak i TUNING, 150KM to podstawowe stadko a co jak się zwiększy  :?:  Czy warto takie autko przerabiać na LPG, czy będzie to śmigać  :?:

4

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

moim zdaniem zależy też jaka jest moc silnika...(chyba...)

5

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

oktan napisał/a:

1,8T z grupy VW jest bardzo popularne, tak samo jak i TUNING, 150KM to podstawowe stadko a co jak się zwiększy  :?:  Czy warto takie autko przerabiać na LPG, czy będzie to śmigać  :?:


Jasne ze bedzie śmigać jeśli jest odpowiednia instalacja.
Ja mam takie zdanie jeśli klient ma mocno przekombinowany komp.do tego wielkie turbo i myśli jeszcze o większych przeróbkach  ,a chce poruszać sie oszczędnie  to zazwyczaj proponuje 5-tą generacje

6

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Poza tym, z tego co wiem, zasilanie gazem raczej nie służy do jazdy sportowej... :wink:

7

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Nie każde auto z turbiną to sportówka, myśle że większe znaczenie ma zakres przeróbek i wykręcona przez tunerów moc. Czy stosowanie do każdej turbiny 5-tej generacji to nie jest przerost formy nad treścią  :?:

8

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

lpg i turbo

potwierdzam big_smile , jeżdżę Passatem 1,8 T z inst. firmy Landi Renzo, działa rewelacyjnie, nie czuję żadnej różnicy gaz-benz :!: Może to dobra instalacja do silników turbo bo działanie naprawdę rewelka :!:

9

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

turbo

oczywiście to sekwencja  lol

10

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

I to jest niezaprzeczalny fakt. big_smile

11

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Jeśli moc z jednego cylindra nie przekracza 80 KM, nie ma powodów do rezygnacji z montażu LPG IV generacji. Powyżej - może być problem z wydajnością wtryskiwaczy. Turbina nie wpływa na poprwność działania prawidłowo założonej i zestrojonej instalacji.

12

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?

13

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

V@der poszedł na maxa. Ale ja mam mniejsze wymagania. Potrzebuje coś żwawego na miasto i zastanawiam się nad zakupem Toyoty Corolli 1,8T VVTi 192 KM. Czy mozna zainstalować gaz co załozyć i z jakimi kosztami trzeba się liczyć ?

14

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

200 mułow na przedniej osce? 1000 czujek czy rezygnacja z jazdy w kiepska pogode?

15

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Myślę, że problem nie tkwi w ilości koni i napędzie na przód, problem tutaj to VVTI  :!:

16

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

oktan napisał/a:

Nie każde auto z turbiną to sportówka, myśle że większe znaczenie ma zakres przeróbek i wykręcona przez tunerów moc. Czy stosowanie do każdej turbiny 5-tej generacji to nie jest przerost formy nad treścią  :?:


Zapewne miałeś okazję jeździć takim autem jakoś nie wierzę że nie "bawiłeś" się odrobinę. Przynajmniej ja tak zrobiłem...  :wink:  big_smile

17

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

No oczywiście, przecież świat jest kolorowy  big_smile

18

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

A widzisz, turbo jest po to aby z niego korzystać  8)

19

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Do wszystkiego jednak trzeba uzywać też głowy.  :wink:

20

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Dokładnie, nieodzowny dodatek (prawie) każdego kierowcy  lol

21

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

v@der napisał/a:

to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?


Nie ma z tym większych problemów.

22

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

A co do tego proponujesz  :?:

23

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Ja mam pewne obiekcje że da się wysterować dokładnie tak dużą dawkę gazu... (mam na myśli Subaru)

24

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

oktan napisał/a:

A co do tego proponujesz  :?:


Sprawdzonym wariantem jeśli chodzi o reduktor - jest setup 2x Scorpion ST, ale jutro/pojutrze będę testował nowego (po rewizji) scorpiona GT (współpracuję z konstruktorami tego reduktora i moje spostrzezenia są brane pod uwagę przy rozwoju produktu).
Wedle pomiarów stanowiskowych GT powinien wyrobić swobodnie do 350 KM.
Co do wtrysków - matrixy lub magic jety - oba mające pewne wady i pewne zalety.

Magic będzie pracował w pobliżu szczytowej wydajności, ale za to można go użyć w wersji pojedynczej, co daje maksymalnie krótkie wężyki i nie czyni z boksera kłopotu.

Matrix pozostawia ciut więcej zapasu jeśli chodzi o wydajność, ale kłopot z dostaniem w Polsce wersji na dwa cylindry, montaż 1 listwy na 4 gary odpada z uwagi na długość wężyków.

Tak czy siak - podejmę się ze śpiewem na ustach big_smile

25

Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.

Odważny jesteś, oby śpiew pozostał na twych ustach do końca  8)