1

Odp: Bravo hgt 2000r

Ja takie auto widzę zasilane systemem Landi Renzo Omegas.

2

Odp: Bravo hgt 2000r

A ja nie widzę potrzeby przepłacania. W lancii taki silnik zagazowaliśmy STAG-iem i chodzi rewelacyjnie, bez najmniejszych problemów. Użyliśmy Staga 300, pojedynczych magic jetów i scorpiona ST. Koszty - około 40% mniejsze niż za LR. Wybór pozostawiam właścicielowi.

3

Odp: Bravo hgt 2000r

na benzynę i odwrotnie??  :shock:
Rozumiałbym - z gazu na benzynę z powodu np. wadliwego wielozaworu lub złego montażu zbiornika...
Ale samoistny powrót na LPG??
Hm, sądzę, że jeśli tak jest - nie ma to związku z przeciążeniami.
Wrzuć więcej danych, to spróbuję coś podpowiedzieć.

4

Odp: Bravo hgt 2000r

sikoku78 napisał/a:

Dzień dobry.
Panie Sebastianie - nic więcej nie potrafię dodać, pośrednicząc niejako w tym problemie. Faktycznie powraca również z benzyny na LPG - o tym zapewnia mnie użytkownik. Może uda mu się wstawić parę zdjęć instalacji na samochodzie - obawia się błędnego montażu podzespołów.
Przewody gumowe zabezpieczone przed przetarciem kawałkami gumy, reduktor nisko umieszczony po lewej stronie komory silnikowej, a  możliwość przełączania na gaz następuje praktycznie zaraz po uruchomieniu zimnego silnika. To czynniki, które budzą niepokój kolegi wydajacego na instalację 3500zł...Na instalację działającą niepoprawnie.
Będziemy bardzo wdzięczni za jakiekolwiek sugestie, by móc " bronić się" w warsztacie montującym instalację.


Z lokalizacji widzę, że jesteście niedaleko. Przyjedźcie, obejrzymy. MOgę wydać opis błędów montażowych na piśmie.

5

Odp: Bravo hgt 2000r

@AvaRT, proszę przeedytowac fotkę, jest za duża, po zmniejszeniu będzie łatwiej obejrzeć...
pozdrawiam

6

Odp: Bravo hgt 2000r

Nikt nie przyjechał ani nie dzwonił.

7

Odp: Bravo hgt 2000r

Chwała im za to, że potrafili przyznać się do błędu.