1

Odp: rover 214

zmieniłaś autko? a co się stało z astrą? i dlaczego rover? przecież jest tyle ciekawszych samochodów... :wink:

2

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

Myślę, że STAG4 z reduktorem Zavoli i wtryskiwaczami Valtek w zupełności sobie z tym autkiem poradzi. big_smile

Najgorsza rada, jakiej udzieliłeś na tym forum.
Półsekwencyjny wtrysk ze sterownikiem Motoroli i valteki... rewelacja.

Stag-4 - owszem. Matrix HD344 lub ewentualnie zaryzykowałbym magic jety, choć niechętnie. I w życiu nie zavoli, który generuje wielkie przerosty ciśnienia po cutoffie. Przy połsekwencyjnym wtrysku czasy na LPG będą na tyle któtkie, że korekty skracające po cutoffie mogą nie zmieścić się w dostępnym przedziale czasów wtrysku LPG. Nawet na matrixach.

Reasumując znalezione dziś Twoje rady - Oktan, jeśli się nie znasz, to nie wprowadzaj ludzi w błąd, ok?

3

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

Zresztą Rover jest taką trochę indywidualną marką dla tych co lubią się wyróżnić, wyglądać normalnie ale nieco inaczej 8)

A tu się z kolegą zgodzę. Miałem Rovera 220 SDI.

To SDI jest mylące, bo w Roverach w przeciwieństwie do samochodów VW oznacza turbo diesla (silnik 2.0 103 KM, pompa rotacyjna napędzana paskiem zębatym).

4

Odp: rover 214

No widzisz smile twoja Astrunia wcale nie jest taka zła, fajne bezproblemowe autko smile, szkoda zmieniać...

5

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

No cóż @SebastianS może się nie znam, ale ja chociaż nie krytykuję innych bez powodu. Co do tej konfiguracji, ja znam kilka zmontowanych na takich układach autek z tym silnikiem, może po Twoim montażu by faktycznie nie działały, a reduktory Zavoli miałyby straszne przerosty ciśnień (czyżby to efekt wzdęcia...) lol


Oktan, piszesz teraz dyrdymały, skrytykowałem Cię jak najbardziej mając ku temu powód. Pływasz w tematach, Twoja wiedza jest mniej niż mierna, zgadujesz, typując rekomendowane setupy mniej więcej na zasadzie proporcji pomiędzy ceną i wiekiem samochodu i stopniem zaawansowania technologicznego oraz ceną gratów. Tymczasem bardzo często - i tak jest właśnie tutaj - starsze auta, o niewielkiej już stosunkowo wartości, kryją w sobie spore niespodzianki jeśli chodzi o gazowanie - ten rover jest swietnym tego przykładem, podobnie, jak choćby zwykły lanos 1.6 16V, za którego u mnie trzeba zapłacić więcej, niż za passata 1.8 turbo - z racji kosztowniejszych gratow, a ściślej - szybszych wtryskiwaczy.

Ten rover wymaga matrixów HD 344, valteki są co najmniej 2,5 raza za wolne... Napisałeś bzdurę i uderz się w piersi, zamiast beznadziejnie brnąć w obronę.

6

Odp: rover 214

vico, jestem świadom opcji rozdzielenia fullgrupy, ale sprawdźdokładnie funkcjonowanie algorytmu. Nie jest on bez wad. Dlatego go nie używam.

7

Odp: rover 214

vico64 napisał/a:

SebastianS też tak myślałem,problem jest wczym innym.Włąnczając
półsekwencje trzeba zwiększyc dysze min. 0,4mm.Jak z początku
byłem małej wiary to jednak działa.Z poważaniem vico.


Vico, problem polega na tym, że wyliczony wtrysk w opcji rozdzielenia full grupy nie jest arytmetyczną sumą czasów wtrysku dwóch kolejnych wtrysków benzyny. Zwiększenie dysz jest oczywistą koniecznością, ale po dłużych testach stwierdziłem, że przy liniowo zmieniających się czasach realnych wtrysku Pb (fullgrupowego), czas wtrysku LPG (ten wyliczony niby z sumy dwoch kolejnych siknięć Pb) rośnie nieliniowo i w niektórych obszarach zmusza sterownik do sporych korekt, podczas kiedy w innych jest ok. Niby da się to opanować, choć mnożnik wychodzi dosyć fikuśny, jeśli auto ma być wyregulowane w miarę porządnie, i przede wszystkim - pochłania to sporo więcej czasu, niż normalne strojenie - nie ufam temu patentowi. Zdecydowanie wolę pewne, szybkie wtryskiwacze i precyzyjny wtrysk według realnych czasów wtrysku Pb - jest co prawda nieco drożej, bo trzeba często dopłacić do matrixów (nawet magic jety w wielu przypadkach okazują się za wolne), ale regulacja jest szybka i bezproblemowa.

8

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

@SebastianS dobrze, że nie piszesz dyrdymałów i nie pływasz po tematach, w tym temacie jest tego dowód. No cóż twierdzenie że się nie da bo się nie chce poświęcić trochę czasu :cry: Coraz bardziej współczuję Twoim klientom, myślę że więcej pokory i samokrytycyzmu da dobry wynik :wink:


Przychodzi mi w ramach komentarza tylko jedno słowo do głowy: #@%&%
Tu moder wyciął termin określający zręcznościową grę małą skórzaną piłeczką... więcej znajdziecie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Palant (link usunięty)

Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź i skonstatuj wreszcie jej sens, a nie wyrywaj z kontekstu fragmentu pełnej wypowiedzi.

Żałosne są te próby odegrania się za wszelką cenę tylko za to, że skrytykowałem oczywisty fakt, że nie masz kompletnie żadnej wiedzy o LPG, poza tą, jaką możesz wyczytać tutaj i na podobnych forach, za to w każdym temacie, kierowany jakimś kategorycznym imperatywem, zabierasz głos, na ogół skrajnie głupio.

9

Odp: rover 214

oktan napisał/a:

Panowie, jesteście żałośni :? Potraficie tylko krytykować i atakować. Jak są konkretne zarzuty do Waszych wypowiedzi zamiast konkretnie opowiedzieć atakujecie, że inni to na niczym się nie znają :cry:


Zarzucam Ci, że moim merytorycznym argumentom przeciwstawiasz tezy bez pokrycia i atakujesz personalnie, a Ty mnie pytasz o konkrety?!

Moderator wyciął w moim poprzednim wątku słowo, jakie mi przyszło na myśl, kiedy Cię czytam, więc żeby nie pomyślał ktoś,że użyłem wulgaryzmu - oświadczam wszem i wobec, że postać uzytkownika oktan kojarzy mi się z niewinną, sprawnościową grą, w której uzywa się niewielkiej skórzanej piłeczki...  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Tak. Zgadliście. Palantowej.

10

Odp: rover 214

SebastianS napisał/a:


Tu moder wyciął termin określający zręcznościową grę małą skórzaną piłeczką... więcej znajdziecie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Palant (link usunięty)


Sebastianie, tym razem wg mnie ośmieszyłeś się.Chyba sam pogubiłeś się w sensie swojego posta.