1

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Niewiem czy jest sens zakładać sekwencję, silnik jej nie wymaga, brak przepływki, kolektor aluminiowy. A po założeniu droższy serwis i ew naprawy...
Ja na Twoim miejscu założyłbym inst II gen.
pozdrawiam

2

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Re: Mój pierwszy GAZIK

xxxmariusxxx napisał/a:

zwykla srednio 1500, a Sekwencja 1800.

Z taką sekwencją to tylko będziesz miał problemy. Za STAGA 4, Scorpiona Mini i Magic Jety (to absolutn minimum, które nie sprawia problemów) zapłacisz ok. 2300-2500.

3

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Tak... jeśli alternatywą jest sekwencja za 1800, to prędzej założyłbym instalację na śrubę i zasłonił check engine naklejką z Myszką Miki.

4

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Ja na twoim miejscu "zamontowałbym" instalacje II generacji.

5

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Re: Corolla E10 1,3 16V

xxxmariusxxx napisał/a:

Czyli radzicie 2 generacji raczej, wlasnie tak myslalem bo nie ma co az tak sie rzucac, jak na 2 genaracji nic sie nie dzieje, jeszcze jakbyscie doradzili Marke, Ladni Renzo? Elpigas? Brc? Omegas? Autronic? Lovato? Napewno jakiejs nie wymienilem, prosze o rade, rozumiem ze przy Instalce 2 gen wazne jest jaki bedzie reduktor, na ten niby uklad sterujacy(pseudo komputer) tez zwracac uwage?
Pozdrawiam i dzieki za poprzednie wypowiedzi smile


Nie. Radzę założyć sekwencję, tylko nie za 1800, a za 2600. Wtedy będzie tak, jak powinno.

6

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Jesli autor zechce zgłębić temat sekwencji - służę informacją (jak najbardziej publiczną) i usługą.

7

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Jesli nie wymienił przez te 18.000 km filtra - zaniedługo będzie miał nowiutką listwę, bo ta właśnie się kończy. Pozna to po zwiększającycm się zużyciu paliwa smile

Moja rekomendacja: Stag-4, Tomasetto Alaska, Matrix HD344

8

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Re: Corolla E10 1,3 16V

xxxmariusxxx napisał/a:

A magic jety? Jak Je oceniasz? Podobno sa duzo lepsze od Valtec, rail, chyba ze sie myle widze ze te matrixy 280 najtaniej na allegro, a magic jet 205zl...

mam u siebie magic jety pojedyncze+ filtr fazy lotnej Matrix XF301 przejechane jak narazie 30 tys. bezproblemowo  smile

9

Odp: Corolla E10 1,3 16V

To nie kwestia "lepszej" listwy, choć matrix bez wątpienia jest od Magica precyzyjniejszy i szybszy. I o tą szybkość tutaj chodzi najbardziej. To auto ma wtrysk fullgrupowy.

10

Odp: Corolla E10 1,3 16V

SebastianS napisał/a:

To auto ma wtrysk fullgrupowy.

no to rzeczywiście lepszy będzie matrix HD344 , przy tym sterowaniu  :wink:

11

Odp: Corolla E10 1,3 16V

Proponuję reduktor Lovato i elektronikę Bingo S.