mariusz_2050 napisał/a:W takim razie Plug&Drive BRC nie potrzebuje osobnego algorytmu gdyż zarówno mazda 6 3.0 oraz ford maverick i mondeo ST sprawują się bezproblemowo na tej instalacji.
Umów się ze mną na spotkanie, sprowadź taką mazdę na serwis, z założonym P&D, wyposaż się w tester OBD-II. Przyjadę na własny koszt, przejedziemy się, pokażę Ci w czym rzecz i dlaczego się mylisz.
Jeśli nie uda mi się wykazać niepoprawności w pracy takiej mazdy - chętnie publicznie potwierdzę Twoją tezę. Natomiast jeśli mam rację - zrobisz to Ty, a ponadto zwracasz mi koszty dojazdu i poświęconego na to czasu. Wchodzisz?
A poza tym - fakt, że mondeo czy maverick chodzą bezproblemowo, dowodzi tylko, że nie wiesz o tym, że silnik ten, choć faktycznie występuje również w fordach (powiem więcej - to JEST silnik forda, rozwinięcie 2,5 V6 Duratec), jest całkiem inaczej oprogramowany - Mazda zastosowała swoje dzikie patenty. Silnik ten występuje też w jaguarach S-type- i tam również sterownik i soft nie mają nic wspólnego ani z mazdą, ani z fordem.