Odp: Nowa BRC Sequent 24 - problem
@Superniku, proszę edytuj zdjęcie przed wklejeniem
pozdrawiam
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → IV generacja → Nowa BRC Sequent 24 - problem
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
@Superniku, proszę edytuj zdjęcie przed wklejeniem
pozdrawiam
A powiedzieli jaki był kod błędu? i czym mógł być spowodowany?
Powiem tyle zadzwoń do działu technicznego Czakramu a oni ci szybko wszystko wyjaśnią bo w końcu są od tego aby pomagać klientom. http://www.czakram.pl/kontakt.php (link usunięty)
Nie wiem jaki zakład montował więc nie będę się wypowiadał na temat programowania instalacji.
Rozumiem, że problem kontrolki jest rozwiązany, ale chyba nie jest wszystko ok jeśli czujesz gaz po wyłączeniu silnika... jeśli serwis jest z prawdziwego zdarzenia to powinien się tym zainteresować, chodzi bowiem o twoje bezpieczeństwo.
Niech się wypowie ARG-BRC - on lubi chwalić Czakram i ich fachowców od szkoleń
Panowie, poczekajmy... :wink:
Panowie i jestem
Sory że dopiero teraz ale mam dużo pracy
Powiem tak, Czakram to dobra firma która wie co robi jednak czasem zdarzy się któremuś z zakładów wpadka. Jeśli klient jest nie zadowolony z obsługi w warsztacie który mu montował gaz to zawsze może go zmienić. Na ostatniej stronie książeczki gwarancyjnej jest spis zakładów assistance z których może skorzystać w ramach gwarancji. http://www.czakram.pl/asist.php (link usunięty)
Co do śmierdzącego nawaniacza to fakt że powinien jechac i sprawdzić szczelność bądź spalinki (mieszankę)
SebastianS - od chwalenia to ty jesteś ekspertem, a ja z tym błachym problemem zapraszam do mojego warsztatu
Nie zamierzam na tym forum nikogo szkolić bo wiedza kosztuje a Ja się cenię.
Z drugiej strony obecność na forum chyba służy wymianie wiedzy... Nie namawiam, by zdradzać własne "patenty" bo sam ich nie zdradzę, ale ARG - sądzę, że dosyc radykalne stwierdzenie uskuteczniłeś.
A chwalenie-niechwalenie... I tak jesteś w nader wielu wypadkach całkiem bezradny - jak dziecko we mgle, ze swoim BRC... Dziś wyjechała ode mnie np. mazda 6 z silnikiem V6 3.0 - gwarantuję, że nie masz szans poprawnie jej zagazować z pomocą BRC - a to z powodu, który wymieniłem w pewnym pamiętnym wątku, a który zbagatelizowałeś...
Sebastianie nie doceniasz mnie a szkoda. Już kiedyś powiedziałem Ci wstaw do mnie autko a mile się zdziwisz
A co do wymiany wiedzy to wspominałem Ci że od tego jest forum dla profesjonalistów no chyba że nie możesz się tam zalogować ?!
To nie kwestia niedoceniania Ciebie, tylko kwestia znajomości specyfiki BRC. Po prostu BRC pewnych rzeczy nie potrafi i cześć, jak czapka.
Już pisałem gdzieś kilka przykładów, gdzie choćbyś stanął na rzęsach - auto nie pojedzie na gazie od MTM.
Co do rzeczonej Mazdy - jeśli taka Ci się trafi w zakładzie - bardzo proszę, daj znać, chcę zobaczyć jak ów sprzęt wyjeżdża na instalacji BRC z Twojego warsztatu i prawidłowo jeździ na LPG (dodam, że chętnie zobaczę to samo auto po ok 1000 km :-D )
No ale powoli większość zostaje opanowana nawet - np. MAZDA CX-7 2.3i 16V MZR czy Peugeot 308 1.6i 16V THP itd.
@Argu, masz może informacje o zgazowanej Mazdzie CX7?
Informacjo to takie że jest to auto rozpracowane i do zagazowania.
No i na BRC chodzi http://img401.imageshack.us/img401/8052/mazdam.jpg (link usunięty)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → IV generacja → Nowa BRC Sequent 24 - problem
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc