Temat: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

witam przymierzam się do kupna audi a4 1.8 turbo  2002  150 km ,prosiłbym o poradę jak sprawuje się ten silnik na gazie i jaką instalację założyć do tego autka

2

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

jak najbardziej silnik do "zagazowania",wiem, że na prinsie z reduktorem turbo jeździ super, tylko tu większy koszt montażu, jak zdecydujesz się na inną instalację załóż dobrej jakości wtryski i reduktor
to co dopłacisz, szybko się zwróci dzięki : precyzji dawkowania paliwa (czytaj mniejsze zużycie lpg), żywotności (konieczność wymiany lub regenerowania) oraz rzadkim wizytom u montażysty (przerwy w jeździe na lpg, brak samochodu itd.)

3

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Temat - rzeka.
Oczywiście, że warto założyć.
Polecam Staga-4, reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000
lub
Staga 300-4 Plus reduktor Magic III, wtryskiwacze Magic Jet (opcja tańsza)

Pozdrawiam

4

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

dzięki za pomoc

5

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

polecam brc sq24 lub p&d
obie opcje bardzo dobrze i długo "żyją"

6

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Jak najbardziej bardzo fajny silniczek do zagazowania, polecam LandiRenzo

7

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

chemik211, po pierwsze to pisz mu jak nalezy Czyli Landi Renzo Omegas a po drugie od moderowania na LPg-forum chyba Ci sie w d... tzn w glowie przewrocilo...

8

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

@Dewon, jesteśmy na forum Gazeo, spory z innego forum proszę rozwiązywać na priv. @Caniggia założył już wątek  :wink:
pozdrawiam.

9

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Pragnę jedynie, zauważyc, że jeden z naganiaczy wciaz poleca usterkowe reduktory MAGIC III ktore maja wspaniala opinie puszczajacych gaz w uklad chłodzenia pojazdu. Nie jest to zaden odosobniony przypadek ale ich typowa "zaleta".

10

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Ok.

11

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Rzecz jest prosta. Kwestionowanie słuszności polecania jakiegoś produktu przez konkretną osobę, jest w prostej linii podważaniem jej autorytetu. Na coś takiego sobie nie pozwolę.

Dlatego jednoznacznie podkreślam - polecam reduktory Magic III. Są bezkonkurencyjne termicznie, bardzo przyzwoite pod względem wydajności, małe i ustawne. Tak, zdarzają się przypadki zawodnego uszczelnienia między gazem a wodą, statystycznie mniej więcej jeden na 100-130 reduktorów (póki co trzy sztuki na ok 350). Warto podkreślić, że zmieniono materiał uszczelnień, który tracił sprężystość w kontakcie z gazem i temperaturą. Obecne oringi wykonane są z gumy fluorowej (viton) i problem powinien zniknąć na dobre. Nota bene - temat o tym na konkurencyjnym forum funkcjonuje już ze dwa tygodnie jak nic. I wiadomym mi jest, że został przeczytany przez mojego awanturującego się przedmówcę.

12

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

SebastianS napisał/a:

Rzecz jest prosta. Kwestionowanie słuszności polecania jakiegoś produktu przez konkretną osobę, jest w prostej linii podważaniem jej autorytetu. Na coś takiego sobie nie pozwolę.

Dlatego jednoznacznie podkreślam - polecam reduktory Magic III. Są bezkonkurencyjne termicznie, bardzo przyzwoite pod względem wydajności, małe i ustawne. Tak, zdarzają się przypadki zawodnego uszczelnienia między gazem a wodą, statystycznie mniej więcej jeden na 100-130 reduktorów (póki co trzy sztuki na ok 350). Warto podkreślić, że zmieniono materiał uszczelnień, który tracił sprężystość w kontakcie z gazem i temperaturą. Obecne oringi wykonane są z gumy fluorowej (viton) i problem powinien zniknąć na dobre. Nota bene - temat o tym na konkurencyjnym forum funkcjonuje już  ze dwa tygodnie jak nic. I wiadomym mi jest, że został przeczytany przez mojego awanturującego się przedmówcę.

Poniewaz jestes znany z manipulacji roznymi danymi - co juz nie raz przedstawialem (chocby w przypadku awaryjnosc wtryskiwaczy MED czy reduktoro IG1 - z ktorymi nie masz zawodowego kontaktu ) pragnę zauwazyć jeden drobiazg w twojej jak zwykle przydługiej gadce majace sprawic wrazenie przekonywujacej.

"powinien" a póki co - nie mjac zadnych dowodow ze problem nie powróci - drodzy uzytkownicy: odpuście sobie testowanie wynalazkow na waszych autach bo moze skonczyc sie to nieciekawie

Pamietam jak "medrzec, alfa i omega LPG" chwalił scorpiona... teraz jest juz awaryjny.. a magic nagle poszedl z jakoscia o 100%w góre  :smile:  zastanowcie sie sami ile w tym uczciwosci a ile zwyklej koniunkturalnej propagandy...

PS SS pomimo zapowiedzi ze moje teksty  bedzie zlewał "cieplym moczem" nie mogl sie powstrzymac ponieważ bardzo go boli gdy ktos powie pare slow prawdy. Nawet w tak prostej sprawie nie okazal sie konsewkentny i szczery.

13

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Szanowni Użytkownicy forum Gazeo.pl,

Waszej ocenie pozostawiam wartość merytoryczną postów zarówno moich własnych, jak i innych.

Polecam te reduktory bo je montuję i znam. To, czy Państwo wybiorą taki reduktor do swojej instalacji, jest kwestią Państwa wyboru. Jeśli ktoś zdecyduje się zlecić montaż mojej firmie - otrzyma niemal na pewno, jak wszyscy nasi Klienci, zestaw oparty o reduktor Magic III - ponieważ nie montuję zestawów skonfigurowanych na życzenie Klienta - zakładam prosty podział ról - Klient zleca i wymaga, ja konfiguruję wedle własnej wiedzy, montuję, stroję i daję 24 miesiące bezwarunkowej, pełnej gwarancji (jako jeden z pierwszych, którzy tak robili montując Staga).

A czy Magic wchodzący w skład naszych instalacji to dobry wybór - możecie sobie Państwo sprawdzić, przeglądając opinie o instalacjach zamontowanych przez nas w różnych samochodach. Najlepiej na forach poświęconych jednej konkretnej marce, tam można się przekonać jak to wygląda - i mieć pewność, że wykluczona jest jakakolwiek ewentualna manipulacja z mojej strony - nie mam bowiem czasu rejestrować się na forum każdej marki tego świata.

Takie są fakty, niezależnie od tego, czy jakiś niedowarzony, zakompleksiony typek wypowie swoje rewelacje, czy nie. Patrzeć należy własnymi oczami, a nie jakiegoś marnego propagandzisty, usiłującego teraz pretendować do miana męczennika za wolność słowa i sprawiedliwość.

14

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

haha to sie nam rozpisał jak ciepłym moczem po scianie...

zabolało Cię co? po coz miałbys tyle wypocin naprodukowac skoro to wszystko nieprawda ?



Drodzy czytelnicy - czy zauwazyliscie? cytuje: "zakładam prosty podział ról - Klient zleca i wymaga, ja konfiguruję wedle własnej wiedzy, montuję, stroję i daję 24 miesiące bezwarunkowej, pełnej gwarancji (jako jeden z pierwszych, którzy tak robili montując Staga). "

Jesli to nie jest nachalana propagadna to co nią jest? Ten pożałowania godny osobnik, obrazajacy wszystkich ktorzy nie zgadzaja sie z jego pogladami, nie jest nawet w stanie wykazac gdzie ja stosuje ową "propagandę" sam co rusz wmawiajac wszystkim ze stag jest the best... Czy kiedykolwiek polecił cos innego? 

Niebawem wyjda jeszcze inne kwiatki - jelsi bedzie tzreba wkleje tu jego osobliwe wypowiedzi z innego forum w ktorych mozna bedzie ocenic jego obiektywizm, bezstronnosc oraz wiedze.

15

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

maniek96084,  czesc
twoj wybor jest bardzo dobry jest pare silnikow 1.8T co nie zmienia faktu ze nie sa to trudne silniki do zagazowania.
Odradzam ci polecane przez Sebastiana Sare podzespoly z racji ich wysokiej awaryjnosci. Wtryskiwacze magic jet nietrzymaja parametrow i potrzebuja duzych korekt aby jezdzily w miare dobrze, co nie kazdy gazownik w naszym kraju wie i nie kazdy jest w stanie sobie z tym poradzic, najwieksza jednak bolaczka tych wtryskow jest ich rozpad po krotkim przebiegu zdaza sie ze pojerzdza to 50kkm bez problemowo ale to tak jak wygrana w totka.
Reduktory magic 3 puszczaja gaz do ukladu chlodzenia i nie trzymaja parametrow. czesto gesto sie przycinaja.
Jak chcesz staga do tego auta to na innym reduktorze i na innych wtryskach. np kme silver i hana2000.
Ja polecam Landi Renzo omegas ich sprawdzony kit od wielu lat z wtryskami robionymi przez boscha i dwustopniowym reduktorem sprawdza sie wysimienicie nawet przy przebiegach ponad 200kkm.
Zastanow sie rowniez nad mtm.

16

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

SebastianS, mozesz choc tutaj przestac opowiadac breweryje ?? jest wielu uzytkownikow nie zadowolonych z twoich montazy jak i podejscia do klienta i nie trzeba sie licytowac.
Kolega zapytal czy warto i czym. Nie pytal czy jestesm mistrzem gazownictwa i co zakladasz. Dodaj tylko ze te elementy jezdza  bezawaryjnie tylko u ciebie. co statystycznie na jakies 50 tysiecy warsztatow w pl jest dosc slabym argumentem.
powiedz rowniez ze korzystasz z uslyg glownego importera tego czeskeigo filmy do polski oraz ze ponoc tak jezdzisz pomgac im ogarnac te mega "niedociagniecia" wiec sorry mistrzu niewidzialnych patentow ale jestes nie obiektywny.

17

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

SebastianS napisał/a:

Szanowni Użytkownicy forum Gazeo.pl,

Waszej ocenie pozostawiam wartość merytoryczną postów zarówno moich własnych, jak i innych.

Polecam te reduktory bo je montuję i znam. To, czy Państwo wybiorą taki reduktor do swojej instalacji, jest kwestią Państwa wyboru. Jeśli ktoś zdecyduje się zlecić montaż mojej firmie - otrzyma niemal na pewno, jak wszyscy nasi Klienci, zestaw oparty o reduktor Magic III - ponieważ nie montuję zestawów skonfigurowanych na życzenie Klienta - zakładam prosty podział ról - Klient zleca i wymaga, ja konfiguruję wedle własnej wiedzy, montuję, stroję i daję 24 miesiące bezwarunkowej, pełnej gwarancji (jako jeden z pierwszych, którzy tak robili montując Staga).

A czy Magic wchodzący w skład naszych instalacji to dobry wybór - możecie sobie Państwo sprawdzić, przeglądając opinie o instalacjach zamontowanych przez nas w różnych samochodach. Najlepiej na forach poświęconych jednej konkretnej marce, tam można się przekonać jak to wygląda - i mieć pewność, że wykluczona jest jakakolwiek ewentualna manipulacja z mojej strony - nie mam bowiem czasu rejestrować się na forum każdej marki tego świata.

Takie są fakty, niezależnie od tego, czy jakiś niedowarzony, zakompleksiony typek wypowie swoje rewelacje, czy nie. Patrzeć należy własnymi oczami, a nie jakiegoś marnego propagandzisty, usiłującego teraz pretendować do miana męczennika za wolność słowa i sprawiedliwość.

-montuje je i wychala bo są tanie a on najlepiej na tym zarabia i

18

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Taaa.... :-D

Świeżo zarejestrowany użytkownik, w pierwszym poście już wskakujący mi na głowę  :mrgreen:
Cóż za godna uwagi, obiektywna wypowiedź!

A co do trzech szczekaczy - nihil novi, jak zwykle główna aktywność zogniskowana na bezsensownym i kompletnie niemerytorycznym komentowaniu moich postów. Jesteście cieńcy i stawiacie tezy, których nie uzasadniacie - byle rzucić błotem, bo może coś się przylepi.
Nie uda się wam, jesteście za krótcy i nie stoi za wami kompletnie nic, żadna wiedza pozwalająca potwierdzić te "rewelacje" na mój temat i temat moich instalacji, za wyjątkiem szczerej chęci dowalenia mi - ot, taka czysta życzliwość. W sumie co się dziwić - dwóch sfrustrowanych emigrantów, nadstawiających tyłka Anglikom i jeden mądrala z kompleksami prowincjusza, udający fachowca w każdej dziedzinie...
żenada.

19

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

hehe normalnie czytajac twoje wypocinki mozna niechcacy nie skontrolowac wlasnego ciala. boli cie ze musiszy dymac w co ciekawsze nie swoich 4 katach a inni daja sobie rade gdzie by nie wyladowali. najbardziej cie jednak boli ze kolo niemajacy nic wspolnego z branza obnaza cie jak dziecko z przedszkola.
a co do niejezdzacych komponentow ktore zakladasz najlepiej wypowiada sie sam zenek od ktorego to kupujesz.
o reszcie warsztatow nie wspomne z reszta na forum zal pisza o tym wszyscy nawet liberalny pio nie dal juz rady.
jak to nazywasz szczekacze nie musza cie dyskredytowac robisz to sam. swoja osoba niespelniona papuzko.

20

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

SebastianS napisał/a:

Jesteście cieńcy i stawiacie tezy, których nie uzasadniacie - byle rzucić błotem, bo może coś się przylepi.
Nie uda się wam, jesteście za krótcy i nie stoi za wami kompletnie nic, żadna wiedza pozwalająca potwierdzić te "rewelacje" na mój temat i temat moich instalacji, za wyjątkiem szczerej chęci dowalenia mi - ot, taka czysta życzliwość. W sumie co się dziwić - dwóch sfrustrowanych emigrantów, nadstawiających tyłka Anglikom i jeden mądrala z kompleksami prowincjusza, udający fachowca w każdej dziedzinie...
żenada.

Znowu zakompleksiony niedoszły prawnik wylewa swoje żale...

wyobraź sobie, że w przeciwieństwie do Ciebie, nie mam żadnych kompleksów i robię wszystko dla przyjemności mając warsztat wyposażony w 2 tokarki, frezarkę cnc, sondę afr, hamownie i wiele innych (takie hobby), a Ty się tam w grajdołku (pewnie wynajętym) dwoisz i troisz...
Przecież Ty człowieku nie potrafisz stroić nic innego niż staga, to co z Ciebie za gazownik?

Przez dwa lata małpa robiąc jedną rzecz się tego perfekcyjnie nauczy.

I pytanie kto tu jest prowincjuszem... odezwała się gwiazda wszystkich branż świata ze... Zbrosławic... Ja przynajmniej piszę zawsze że jestem z Opola, a Ty musisz sobie to swojej wioski dopisywać Gliwice :mrgreen:

Wracając do tematu - Wtryski hana tak - sterownik stag4 to półprodukt, ostateczność to plus jeżeli już, reduktor M3 - zdemontowałem po 4h jazdy - dla tanich pasterzy.

21

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

caniggia napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Jesteście cieńcy i stawiacie tezy, których nie uzasadniacie - byle rzucić błotem, bo może coś się przylepi.
Nie uda się wam, jesteście za krótcy i nie stoi za wami kompletnie nic, żadna wiedza pozwalająca potwierdzić te "rewelacje" na mój temat i temat moich instalacji, za wyjątkiem szczerej chęci dowalenia mi - ot, taka czysta życzliwość. W sumie co się dziwić - dwóch sfrustrowanych emigrantów, nadstawiających tyłka Anglikom i jeden mądrala z kompleksami prowincjusza, udający fachowca w każdej dziedzinie...
żenada.


wyobraź sobie, że w przeciwieństwie do Ciebie, nie mam żadnych kompleksów i robię wszystko dla przyjemności, a Ty się tam w grajdołku dwoisz i troisz...


I dumny z tego jestem, a nierobów nie trawię.

Przecież Ty człowieku nie potrafisz stroić nic innego niż staga, to co z Ciebie za gazownik?


Idealny przykład tezy na którą nie istnieje jakikolwiek dowód - jak napisałem powyżej. Sam potwierdzasz że szczekasz po próżnicy.

Przez dwa lata małpa robiąc jedną rzecz się tego perfekcyjnie nauczy.


Jestem przekonany że tym razem teza jest oparta o doświadczenie z autopsji  :mrgreen:

I pytanie kto tu jest prowincjuszem... odezwała się gwiazda wszystkich branż świata ze... Zbrosławic... Ja przynajmniej piszę zawsze że jestem z Opola, a Ty musisz sobie to swojej wioski dopisywać Gliwice :mrgreen:


I całkiem nieźle się czuję po przeprowadzce z Gliwic. Nie przejmuj się, prowincjusze tak mają, że nie odróżniają mieszkających na wsi od wieśniaków, nie odstajesz od normy.

Wracając do tematu - Wtryski hana tak - sterownik stag4 to półprodukt, ostateczność to plus jeżeli już, reduktor M3 - zdemontowałem po 4h jazdy - dla tanich pasterzy.


Oo. Ciekawe, jakich funkcji, które ma Stag Plus, a nie ma Stag-4 należy użyć?
To, że coś jest o połowę mniejsze gabarytowo, nie nazywa się półproduktem. Natomiast nasuwa mi się przy okazji refleksja na temat etymologii pojęcia półgłówek...  :mrgreen:

22

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

SebastianS napisał/a:
caniggia napisał/a:
SebastianS napisał/a:

Jesteście cieńcy i stawiacie tezy, których nie uzasadniacie - byle rzucić błotem, bo może coś się przylepi.
Nie uda się wam, jesteście za krótcy i nie stoi za wami kompletnie nic, żadna wiedza pozwalająca potwierdzić te "rewelacje" na mój temat i temat moich instalacji, za wyjątkiem szczerej chęci dowalenia mi - ot, taka czysta życzliwość. W sumie co się dziwić - dwóch sfrustrowanych emigrantów, nadstawiających tyłka Anglikom i jeden mądrala z kompleksami prowincjusza, udający fachowca w każdej dziedzinie...
żenada.


wyobraź sobie, że w przeciwieństwie do Ciebie, nie mam żadnych kompleksów i robię wszystko dla przyjemności, a Ty się tam w grajdołku dwoisz i troisz...


I dumny z tego jestem, a nierobów nie trawię.

Przecież Ty człowieku nie potrafisz stroić nic innego niż staga, to co z Ciebie za gazownik?


Idealny przykład tezy na którą nie istnieje jakikolwiek dowód - jak napisałem powyżej. Sam potwierdzasz że szczekasz po próżnicy.

Przez dwa lata małpa robiąc jedną rzecz się tego perfekcyjnie nauczy.


Jestem przekonany że tym razem teza jest oparta o doświadczenie z autopsji  :mrgreen:

I pytanie kto tu jest prowincjuszem... odezwała się gwiazda wszystkich branż świata ze... Zbrosławic... Ja przynajmniej piszę zawsze że jestem z Opola, a Ty musisz sobie to swojej wioski dopisywać Gliwice :mrgreen:


I całkiem nieźle się czuję po przeprowadzce z Gliwic. Nie przejmuj się, prowincjusze tak mają, że nie odróżniają mieszkających na wsi od wieśniaków, nie odstajesz od normy.

Wracając do tematu - Wtryski hana tak - sterownik stag4 to półprodukt, ostateczność to plus jeżeli już, reduktor M3 - zdemontowałem po 4h jazdy - dla tanich pasterzy.


Oo. Ciekawe, jakich funkcji, które ma Stag Plus, a nie ma Stag-4 należy użyć?
To, że coś jest o połowę mniejsze gabarytowo, nie nazywa się półproduktem. Natomiast nasuwa mi się przy okazji refleksja na temat etymologii pojęcia półgłówek...  :mrgreen:

typowy przyklad abderyty, co tu wiecej pisac, diagnoza po przeczutaniu kilku slow sama rysuje sie przejrzyscie.
Niespelnione marzenia zepchnely "czlowieka"  w ulice bez wyjscia, nieszczesliwe dziecinstwo, odrzucony w szkole, przepychany na przerwach, zacietrzewil sie w sobie dochodzac do wniosku ze otaczajacy go swiat jest nic nie wart a ludzie w nim zyjacy nie podzielajacy jego zdania i pogladow to idioci. Niechac dopuscic do siebie mysli ze tak naprawde to on jest nieudanym ogniwem, obrzuca wszystkich inwektywami ktorych nawet nie rozumie, podbudowywuje tym swoje "ego".
najsmieszniejsze jest to ze ciagle pisze o jakims depresjonowaniu jego osoby. gdzie najnormalniej w swiecie forumowicze zwracaja mu uwage iz graty ktorych uzywa nadaja sie najwyzej na wage.
No ale coz jak sie nie potrafi czytac ze zrozumieniem (pewnie dlatego prawo zatrudne) to tak juz jest, gdzies trzeba niepowodzenia odreagowac.

idac sladem ss.

Drodzy forumowicze czy nie zastanawia was fakt:
1. nieomylnosci - nigdy sie nie pomylil nawet jak mu pokazano ze hana bylo po keihinie to nie mogl uwierzyc.
2. wszechwiedzy - w kazdej dziedzinie zycia wszystko wie
3. najmadrzejszy- tylko on zna patenty ktorych nikt inny nie widzial
4. bezblednosc - zaden klient nie byl niezadowolony, kazdy samochod jezdzi bez problemu
5. wzor cnot - kultura to jego pierwsze imie.
6  wierny - szkoda tylko ze swoim racja wink warto zauwazyc co sie dzieje jak ktos wyrazi swoje mysli i niedaj bog sa one o 180% inne niz ss.
7. wygodny - kazdy watek dla niego niewygodny jest ominiety.

23

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

dodałbym punkt 8 w formie pytania: Ile można mieć samochodów służbowych z zeszklonymi klockami hamulcowymi?

i punkt 9: od 2 lat gazowania punkty od 1 do 8... w historii nie montując nic innego jak MJ, Stag, teraz nie wiadomo jakim cudem przekonał się do hana...

24

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Tormin napisał/a:


najsmieszniejsze jest to ze ciagle pisze o jakims depresjonowaniu jego osoby. gdzie najnormalniej w swiecie forumowicze zwracaja mu uwage iz graty ktorych uzywa nadaja sie najwyzej na wage.

i tu trafiłeś w sedno, nikt nigdzie nie pisze ze gość coś źle robi w warsztacie, czy że nie profesjonalnie.

nawet jak ma jakieś kosmiczne patenty, niech pisze ze zadziała jak bedzie zamontowane u niego, a nie doradza strzelając ślepakami na oślep M3, MJ, Stag, a pozniej czlowiek sie meczy bo oczywiscie nie zna "patentow"

25

Odp: audi a4 1.8 turbo warto czy nie wartod

Forumowicze nie zwracają mi na to uwagi, tylko trzech śmiesznych ludzików, z których dwóch nie ma żadnych podstaw do wypowiadania się w tematach LPG, bo poza swoją własną, nie widzieli żadnej instalacji LPG, a trzeci jest gazowym neonatusem, który jeszcze chwilę temu kwilił na PW o podpowiedzi w tematach tak banalnych, że ręce opadają.

Podzespoły, które montuję, weryfikują się w opiniach moich Klientów. Żaden z trzech w/w szczekaczy nimi nie jest, więc nic nie wie o działaniu tego, co wyjeżdża z mojego warsztatu. Ale autorytatywne wypowiedzi mnożą się, wskazując, że kolesie są zajadli (i merytoryczni przy okazji) jak Stefan Niesiołowski mniej więcej.