26

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

Tormin napisał/a:

jak dla mnie system gazowania silnikow z bezposrednim wtryskiem oferowany na ta chwile na zasadzie posredniego wtrysku jest lpg nie jest i nie bedzie dobrym rozwiazaniem


To podstaw nam FSI/TSI i się przekonaj praktycznie a nie tylko na podstawie rozważań teoretycznych. Naprawdę Stag do DI zasadniczo się różni na plus od innych systemów zasilających DI fazą lotną.

27

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

Po pierwswze - nieco onieśmiela mnie pytanie TAK sformułowane pod MOIM adresem przez CIEBIE.  :mrgreen:
A po drugie - jestem zobowiązany do zachowania poufności póki co.

28

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

dewon napisał/a:

SS -sciemo

Jako niedoszły prawnik powinieneś przynajmniej liznac logiki jezyka bo widze ze masz z tym nie lada kłopot. Erystyka nic Ci tutaj nie pomoże.

Wypowiedziales zdanie ogolne stwierdzajac ze FSI/TSI nie pracuja na mieszankach uwarstwionych. Wystarczy znaleźc grupe silnikow FSI ktore jednak pracuja i cale to zdanie jest fałszywe. Co innego gdybys mecenasie napisal że jakaś czesc nie pracuje lub tylko czesc tych silnikow moze pracowac w trybie s.m.u. Niestety Twoja buta i przeswiadczenie o walsnej nieomylnosci pokonalo CIe. Ide o zakład, że przegralbys w kazdym sądzie, "nieomylny".


Cwniaczku - jestes pospolitym kłamcą - probujesz (jak zawsze) nieskonczoną iloscia nic nie wnoszacych bezdetow w dyskusji sprowadzic tor rozmowy na kwestie bez znaczenia.

Przypomne jeszcze raz:

Twoja teza byla jasna - FSI/TSI nie pracują na mieszkankach uwarstwionych. Okazalo sie jednak ze istnieje grupa silnikow FSI ktora jednak pracuje na uwarstwionej.


Wniosek - kłamałeś lub paplales o FSI nie bedac wczenej swiadom wszystkich faktow z tym zwiazanych.

Tak czy owak kolejna wtopa "Autorytetu"   

Co do TSI znowu prosze o źrodla? znowu blog silnika... aha. nie masz odwagi napisac zę zwyczajnie spekulujesz? że nie masz zadnych solidnych dowod ani źródeł ?

Wlasnie tutaj masz problem, nie potrafisz sie przyznać do niewiedzy nadrabiajac domysłami.

PS Co z tym kanalikiem ktorym mnie wysmiewales? mierzyles jego srednice?

No i sprowadziłeś się na właściuwy sobie poziom - z racji że kompletnie brakuje ci argumentów, plujesz, obrzucasz epitetami. Jesteś z postu na post coraz bardziej skompromitowany.
Jaka "kolejna wtopa"? Czy coś się nie zgadza? Zacytowałem własną wypowiedź, słowo w słowo, a ty próbujesz wmawiać coś innego? Próbujesz w świetle istnienia jednego produkcyjnego typu silnika, który po roku został zarzucony stwierdzić, że nieprawdą jest, że silniki FSI nie pracują na mieszankach uwarstwionych? Bo istnieje grupa takich, co pracują? A zauważyłeś, że ta grupa jest (a w zasadzie była) jednoelementowa? Czy nie pisałem, że na początku projektu zakładano taki proces tworzenia ładunku a potem z niego zrezygnowano? Czy przypadkiem nie jest to stwierdzenie prawdziwe? Czy nie oznacza tym samym, że musiały wpierw powstać silniki pracujące w ten sposób? Czy nie zauważasz, że to jest definitywna przeszłość, ślepa uliczka z której zawrócono momentalnie? Czy chcesz dalej twierdzić, jak skończony idiota, że na tej podstawie należy formułować twierdzenia, jak twoje? Sądzisz Josef, że jak sto razy napiszesz bujdę, to kogokolwiek przekonasz o s łuszności swego stanowiska? Twoje zacietrzewienie byłoby nawet śmieszne, gdyby nie to, że jest tak bardzo żałosne. O uwarstwianiu mieszanki w silnikach VAG już się w tym koncernie pewnie nawet nie pamięta. A ty z uporem godnym autystycznego dziecka, czepiasz się i podajesz bzdurną informację o uwarstwianiu mieszanki nadając jej atrybut aktualnej informacji technicznej - bo jednoznacznie taki kontekst z twoich umieszczanych wszędzie postów na ten temat wynika.
Jesteś jak przybity gwoździami na płask w tej dyskusji, kompletnie pozbawiony argumentów. Możesz już ruszać tylko oczami, bo mielenia literek z których składasz swoje żałosne wypowiedzi, już nawet nie warto brać pod uwagę. Nawet niejaki nikodem z konkurencyjnego forum nie usiłuje tak beznadziejnie brnąć. Josef, pora znikać. Rzesza nie istnieje.

Pozwolisz więc, że dobrym, kultywowanym przez ostatnie kilka miesięcy zwyczajem, oleję cię sikiem prostym i przestanę odpowiadać na te brednie. Szkoda mi czasu na taką kreaturę i jej szczekanie. Caniggia przynajmniej podjął tu i ówdzie dyskusję na temat, co (aż się boję) dziwnie uspokoiło ton wymiany myśli. Jeszcze nie wiem, czy to nie podstęp ;-) - ale przynajmniej na tym froncie zamilkł - choćby chwilowo - zgiełk jarmarcznego wykłócania się. W odróżnieniu od twojej wątpliwej proweniencji osoby, caniggia sporo rzeczy zauważa, tylko ciężko przyjmuje, gdy jego wnioski są przez kogoś uznawane za błędne. Ty - też ciężko przyjmujesz, ale przy tym jesteś kompletnie niemerytoryczny i nic nie ogarniasz.
Amen.

Czesiu, czy byłbyś dobry wydzielić te utarczki i uczytelnić wątek? Nie ma nic wspólnego z informacją o możliwości sensownego zagazowania FSI/TSI, o jakiej napisałem, a która jest już zatopiona w tym szambie...

29

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

Przepraszam, że usiłuję wrócić do tematu...
Miał być o gazowaniu FSI/TSI, a nie o tym, czy ktoś jest zasrany, czy szcza po murach  :mrgreen:

Na stagu zużycie benzyny na biegu jałowym powinno zmieścić się w 5-6% - bo przetryskiwanie benzyną oczywiście występuje nadal, tyle, że znacznie zredukowane w porównaniu z konkurencją. Podczas pracy, pod obciążeniem - realnym jest zejść do poziomu 2-3%.

30

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

SebastianS napisał/a:

AFR rzędu 0,8 lub niżej

a co to za wartość AFR, może lambdę miałeś jednak na myśli podając taką a nie inną wartość ?

31

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

Struna napisał/a:
SebastianS napisał/a:

AFR rzędu 0,8 lub niżej

a co to za wartość AFR, może lambdę miałeś jednak na myśli podając taką a nie inną wartość ?


Oczywiście mój błąd, jasne że chodzi o lambdę.

32

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

hmmm, to fest bogata mieszanka.

33

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

Struna napisał/a:

hmmm, to fest bogata mieszanka.

No właśnie. I różnicowanie jej składu poprzez wzbogacenie w okolicach świecy, w sytuacji pożądanej wartości uśrednionej lambda= np. 0,78 - to paranoja - może wręcz dojść do przekroczeni granic palności

34

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

chłodzenie wewnętrzne na pewno skuteczniejsze, więc być może. Ale z drugiej strony - z czysto termodynamicznego punktu widzenia - więcej do schłodzenia, bo głównie wykorzystuje się tą cechę do "bezkarnego" doprężenia silnika pomimo doładowania - a więc rośnie sprawność termodynamiczna silnika, a jak z obiegu Otto wynika - musi to wiązać się ze zwiększeniem temperatur z uwagi na większe wartości średniego ciśnienia indykowanego.

35

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

caniggia napisał/a:

z racji, ze bardziej doprężony moze byc, ze afr zostawili.

będę miał przy okazji jakiegoś pod ręką, to podepnę sonde i sprawdzę.


NIe musisz podpinać pod sondę - każdy ma własną - w OBD zobaczysz. Nie wiedziałeś? A jak będziesz jakiegoś mniał pod ręką - to podeślij go na gazowanie na stagu DI  :razz:

36

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

caniggia napisał/a:

AFR mi nie pokazywało

musiałbyś kalkulowanego PID-a sobie zrobić np. w PCMSCAN.

37

Odp: FSI, TFSI z gazem...?

łątwo nie łatwo - w miarę przybliżenie smile