26

Odp: golf v fsi

A ja szczerze mówiąc nie wiem na jakiej jeździłem...dowiem się i napiszę smile

27

Odp: golf v fsi

Heh, oczywiście była 95-ka, kolega nawet nie był świadomy, że powinna być 98, a spalanie było na poziomie 14l przy średnio-dynamicznej jeździe...więc jak dla mnie 1,4 TSI to SMOK !!! lol ( na szczęście to nie mój problem, a on do biednych nie należy, więc sprawa zakończona)  big_smile

28

Odp: golf v fsi

Kwotowo wychodzi mniej więcej to samo.

29

Odp: golf v fsi

Zagubiła się gdzieś w ciemnych wąskich uliczkach miasta i nie dotarła na czas do reklamy  lol i reklama poszła bez niej...

30

Odp: golf v fsi

Ale cicho sza, niech kupują, reklamacje że "dużo pali" nie będzie uwzględniana, hahaha lol

31

Odp: golf v fsi

Dobrze, że nie będą im kazali wymieniać filterka  lol

32

Odp: golf v fsi

Panowie, FSI nie ma specjalnych szans na zwiększenie ekonomii, bo spala miesznakę homogeniczną, jak tradycyjnie skonstruowane wtryski. Co innego zarzucony GDI Mitsubishi, gdzie mieszanka była uwarstwiona, a w uśrednieniu za całą pojemność komory spalania - mogła być znacznie uboższa od stechiometrycznej. I te silniki, poza tym, że siały emisją NOx - paliły znacząco mniej.

33

Odp: golf v fsi

No, no oszukują nas ?!?!?!

34

Odp: golf v fsi

oktan napisał/a:

No patrz, a w salonach twierdzą coś zupełnie przeciwnego. :evil:


Tzn - co? Ze FSI pali mieszanki uwarstwione/ubogie?? Czy że jest ekonomiczniejszy niż na wtrysku pośrednim, w kolektor?
Bo moim zdaniem taki silnik może być jedynie "czystszy" (euro V) i ewentualnie - odrobinę oszczędniejszy w fazie nagrzewania silnika - z uwagi na brak zjawiska osiadania części nieodparowanej benzyny na ściankach kolektora. W fazie nagrzewania FSI potrzebuje mniej sutego wzbogacenia mieszanki - jakaś tam oszczędność to-to niby jest, ale...  :?

35

Odp: golf v fsi

Całkowicie zgadzam się z @Oktanem... :?

36

Odp: golf v fsi

Z tego co się orientuję to jest silnik TFSI, więc nie bardzo gazik do niego... :?