Odp: Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.
kumpel ma A3 1,8T 150KM, ma sekwencję założoną, ale nie wiem jaką
jest mega zadowolony, jak z nim robię lansik to nie widać żadnej różnicy benz/gaz {a czasami daje jej popalić... 8) )
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → IV generacja → Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
kumpel ma A3 1,8T 150KM, ma sekwencję założoną, ale nie wiem jaką
jest mega zadowolony, jak z nim robię lansik to nie widać żadnej różnicy benz/gaz {a czasami daje jej popalić... 8) )
moim zdaniem zależy też jaka jest moc silnika...(chyba...)
Poza tym, z tego co wiem, zasilanie gazem raczej nie służy do jazdy sportowej... :wink:
Jeśli moc z jednego cylindra nie przekracza 80 KM, nie ma powodów do rezygnacji z montażu LPG IV generacji. Powyżej - może być problem z wydajnością wtryskiwaczy. Turbina nie wpływa na poprwność działania prawidłowo założonej i zestrojonej instalacji.
to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?
Nie każde auto z turbiną to sportówka, myśle że większe znaczenie ma zakres przeróbek i wykręcona przez tunerów moc. Czy stosowanie do każdej turbiny 5-tej generacji to nie jest przerost formy nad treścią :?:
Zapewne miałeś okazję jeździć takim autem jakoś nie wierzę że nie "bawiłeś" się odrobinę. Przynajmniej ja tak zrobiłem... :wink:
A widzisz, turbo jest po to aby z niego korzystać 8)
Dokładnie, nieodzowny dodatek (prawie) każdego kierowcy
to teoretycznie można zgazować subru imprezke 2,0T 280KM? :shock:
jak myślicie?
Nie ma z tym większych problemów.
Ja mam pewne obiekcje że da się wysterować dokładnie tak dużą dawkę gazu... (mam na myśli Subaru)
A co do tego proponujesz :?:
Sprawdzonym wariantem jeśli chodzi o reduktor - jest setup 2x Scorpion ST, ale jutro/pojutrze będę testował nowego (po rewizji) scorpiona GT (współpracuję z konstruktorami tego reduktora i moje spostrzezenia są brane pod uwagę przy rozwoju produktu).
Wedle pomiarów stanowiskowych GT powinien wyrobić swobodnie do 350 KM.
Co do wtrysków - matrixy lub magic jety - oba mające pewne wady i pewne zalety.
Magic będzie pracował w pobliżu szczytowej wydajności, ale za to można go użyć w wersji pojedynczej, co daje maksymalnie krótkie wężyki i nie czyni z boksera kłopotu.
Matrix pozostawia ciut więcej zapasu jeśli chodzi o wydajność, ale kłopot z dostaniem w Polsce wersji na dwa cylindry, montaż 1 listwy na 4 gary odpada z uwagi na długość wężyków.
Tak czy siak - podejmę się ze śpiewem na ustach
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → IV generacja → Instalacja w silnikach z turbodoładowaniem.
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc