1

Odp: Silnik 2.5L 4 cyl (170KM) w mazdzie 6 z 2009r

Mm, świeże autko smile. Według mnie to "fordowski" silnik. Możliwy do zagazowania.

pozdrawiam

2

Odp: Silnik 2.5L 4 cyl (170KM) w mazdzie 6 z 2009r

W tym silniku nie występuje przechodzenie z zasilania sekwencyjnego na półsekwencyjne. Żadnych dotrysków wycinać nie trzeba.
Zenit PRO ma wiele fajnych funkcji, ale ma też pewne mankamenty. Poza tym jest jeszcze dość świeżym produktem i słabo zweryfikowanym.
Poza nim w tym aucie doskonale sprawdzi się elektronika Stag4+, Stag 300-4 ISA2, Stag 300-4 Premium, KME Nevo, Tech x14.
Ważne by dobrać dobre wtryskiwacze (propozycja Hana 2000 jest b. dobra) i reduktor. ACR01 jest dobry, ale na granicy wydajności termicznej. Ja bym zakładał, bo trzeba by jakiegoś strasznie gniewnego kierowcy żeby ta granica okazała się zbyt blisko. smile
Co najważniejsze - dobry gazownik. Nawet najlepszy sprzęt można zamontować w sposób nieprawidłowy lub po prostu ordynarnie spi......ć. Warto znaleźć sprawdzonego fachowca, nawet jeśli trzeba zapłacić więcej i dłużej poczekać.

3

Odp: Silnik 2.5L 4 cyl (170KM) w mazdzie 6 z 2009r

Moim zdaniem Prins nie jest lepszy niż Stag z reduktorem np. AC R01 i wtryskami Hana2000. Szerzej napisałem na PW.

4

Odp: Silnik 2.5L 4 cyl (170KM) w mazdzie 6 z 2009r

Jeśli KME, to warto zastanowić się nad NEVO zamiast Diego G3.

5

Odp: Silnik 2.5L 4 cyl (170KM) w mazdzie 6 z 2009r

jmt5 napisał/a:

Proponowałbym KME Diego G z reduktorem Gold oraz wtryskiwacze Hana. Wielozawór Tomasetto Extra i zamiast miedzi zastosować wąż perkera. Reduktor będzie z dużym zapasem termicznym i wydajnościowym i gaz nie będzie miał ograniczonego dopływu.Robiłem kilka takich aut i śmigają bez problemu.


Proponuję nieco przemyśleć wypowiedzi, bo niezbyt się Pan pokazał jako montażysta. Miedzią płynie gaz w fazie ciekłej, a węże Parkera są homologowane do transportu LPG w fazie lotnej. Zamiast miedzi stosuje się alternatywnie rurki z PCV, wprowadzone przez firmę Faro. Nota bene wielozawór typ Extra jest kompletnie niepotrzebny do tego auta, podobnie, jak ośmiomilimetrowy przekrój rurki fazy ciekłej. Założyć rzecz jasna można, tylko po co.
Co do KME Golda - tak samo - nadmiar wydajności nikomu na nic niepotrzebny. Co do zapasu termiki, to nie jest on wcale taki wielki (aczkolwiek w tym aucie da radę bez wątpliwości), Gold znany jest z niedostatku termiki w odniesieniu do swojej wydajności. No i jest stosunkowo drogi, a dla tego auta - niewygodny w montażu z racji obligatoryjnych dwóch wyjść fazy lotnej, całkowicie zbędnych w tym czterocylindrowym silniku.