1

Odp: Mercedes s500 w220 "99 silnik 5.0 benzyna

Tak, silnik problemów nie stwarza, mamy trochę takich konwersji za sobą. Nie czynię argumentem "obsługiwalności silnika" przez jeden reduktor, bo to żadna przewaga - jeśli jeden to mało, to się daje dwa. A wolę mieć taką możliwość, niż deklarować na siłę, że stykowo obsłużę 320-konny silnik, któremu w szczycie poboru gazu może zabraknąć termiki.
Ja proponuję dwa reduktory Magic III, których łączna moc grzewcza przewyższa jeden reduktor wymieniany powyżej mniej więcej trzykrotnie. A termiki nigdy za wiele - jest ważnym, by parametry termiczne były stabilne - czy na pełnym gazie, czy przy delikatnej jeździe. Ponadto warto dysponować sterownikiem oferującym szerokie możliwości precyzyjnej regulacji dawek gazu dla poszczególnych stanów pracy silnika - ja dysponuję około 400 polami pozwalającymi różnicować dawki dla każdego z nich. Myślę, że dokładność sterowania mogę zapewnić na najwyższym poziomie.
Osobiście proponuję Staga 300-8 Plus, wtryskiwacze Hana 2000 i - jak rzekłem - dwa reduktory Magic III. W przypadku zainteresowania cenami - zapraszam na PW.