1

Odp: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

Re: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

zuku2911 napisał/a:

Nie wiem od czego zaczac. Ma ktos jakis pomysl?

Od tego ze masz za maly reduktor , jak do tego auta. Kme Silver mimo dedykowanej mocy 250 KM , w rzeczywistości bezproblemowo  obsłuży 150 KM. Musisz popatrzeć co sie dzieje z reduktorem przy wyższych prędkościach jak duże ma spadki ciśnienia - zacznij od tego, na pewno nie wyrabia ciśnieniowo.

2

Odp: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

zuku2911 napisał/a:

dzieki wielkie. Tak tez myslalem o tym ale czy nie powinien wtedy przezucac na Pb?

nie wiem jak w sterowniku  OMVL jest realizowana opcja przełączania (ustawień- czy istnieje cos takiego jak wyłącz przy pierwszym tak jak w stagu )? na BP - bo niestety nie miałem z nim styczności. Może ktoś co ma doświadczenia z tym sterownikiem sie wypowie smile

3

Odp: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

zuku2911 napisał/a:

dzieki wielkie. Tak tez myslalem o tym ale czy nie powinien wtedy przezucac na Pb?


Powinien, jeśli gazownik ustawił uczciwie ciśnienie przełączenia.
Konieczna jest wizyta u sensownego gazownika.

4

Odp: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

Dzięki za sprostowanie. Soft OMVL-a mam tylko... po włosku smile Niewiele kumam smile

5

Odp: szarpie przy wyzszych predkosciach bmw e38 730 3.0 v8

o żesz, ja gupi :-D
Faktycznie, jakoś nie zauważyłem wcześniej big_smile